reklama
Rafał Nalewajski, dotychczas influencer lead, awansował na stanowisko influencer group head. Emil Cichoński, wcześniej influencer executive awansował na pozycję influencer lead. Stanowisko to objęła także Małgorzata Słychań, która dołączyła do VMLY&R w grudniu 2021 roku. Do działu influencerskiego przeszła także Marika Chys (wcześniej związana z działem mediowym VMLY&R).
Rafał Nalewajski w VMLY&R od przeszło 4 lat. Obecnie jako influencer group head odpowiada za tworzenie strategii influencer marketingu oraz prowadzenie zespołu, który obsługuje takich klientów, jak m.in. Samsung, Pernod Ricard, Intel czy HBO.
Z branżą reklamową związany od 2015 roku. Wcześniej pracował w agencji LifeTube oraz jako manager Red Lipstick Monster, największej w Polsce youtuberki beauty. Współpracował z takimi markami jak H&M, Coca-Cola, Orange, Sephora, Rossmann, L’Oréal Paris czy Play.
W wolnym czasie podróżuje, zdobywa szczyty polskich gór, amatorsko zajmuje się fotografią i urządzaniem wnętrz. W życiu towarzyszy mu pies o imieniu Odi.
Emil Cichoński przez rok obecności w VMLY&R współpracował z influencerami przy projektach dla adidas, T-Mobile, Mazda, Nutricia, Cheetos, SOS Wioski Dziecięce oraz przy nagradzanej kampanii “Gdzie są nasze Patronki?" dla BNP Paribas.
Z branżą reklamową związany od 2017 roku. Doświadczenie zdobywał między innymi w agencji Hash.fm realizując projekty z twórcami internetowymi dla marek, takich jak IKEA, Unilever, NIVEA czy L’Oréal Paris.
Małgorzata Słychań jako influencer lead odpowiada za planowanie strategiczne i realizację kampanii z zakresu influencer marketingu. W VMLY&R prowadzi projekty m.in. dla adidas, Nutricia, Pernod Ricard czy BNP Paribas.
Z branżą reklamową związana od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywała między innymi w agencjach MediaCom Warszawa, Havas Media, IPG Mediabrands, Wavemaker, Teamplay Esports and Gaming, realizując projekty dla takich marek jak IKEA, Play, Procter & Gamble, Coca-Cola, Škoda, Huawei, Nestlé, Colgate-Palmolive, Mars Wrigley, BNP Paribas, Wilkinson-Sword, Henkel Beauty Care czy Sony Mobile. Pracowała przy kampaniach reklamowych, które zdobyły uznanie na wielu konkursach branżowych, m.in. Effie Awards i IAB MIXX Awards Europe.