X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Social Media Manager

Wszystkie materiały w sekcji "Oferty pracy" to ogłoszenia publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Firma

ContentHouse

Stanowisko

Social Media Manager

Wymagania

Nasz Zespół potrzebuje Twojego wsparcia! Szukamy kreatywnego i strategicznie myślącego Social Media Managera, który doskonale orientuje się w meandrach świata social media oraz content marketingu.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

Tego wymagamy na tym stanowisku:

  • social-talent i minimum dwuletnie doświadczenie w agencji digital / social media / PR / content marketing / reklamowej w projektach social media dla średnich i dużych klientów
  • samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu kampaniami w social media – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI
  • umiejętność swobodnego poruszania się w social media oraz wynajdywania nowych obszarów do rekomendacji dla klientów
  • śledzenie trendów oraz innowacji w social media i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
  • umiejętność władania słowem pisanym
  • znajomość procesów digital marketingowych, również wychodzących poza social media, szczególnie ukierunkowanych na content marketing
  • doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj ;) )
  • umiejętność prowadzenia płatnych działań w social media – Social Ads
  • umiejętności analityczne, wraz z wyciąganiem wniosków z suchych danych
  • łatwość w czytelnym i przekonującym prezentowaniu pomysłów
  • umiejętność pracy zespołowej
  • dobra organizacja czasu pracy, przede wszystkim w charakterze zdalnym

Zakres obowiązków

  • tworzenie strategii i idei kreatywnych do działań social media łączących się z content marketingiem
  • trzymanie ręki na pulsie, analizowanie trendów w komunikacji social media, wdrażanie innowacji oraz rozwiązań podnoszących efektywność biznesu klienta w social media
  • budowanie synergii działań social media & e-commerce
  • doświadczenie w obsłudze social media B2B (to dla nas bardzo ważne, bo mamy wielu klientów działających w obszarze B2B)
  • współpraca z działem mediowym przy tworzeniu ofert, a następnie realizacji celów wynikających z kampanii
  • współpraca przy działaniach performance content marketing w zakresie realizacji KPI w social media
  • tworzenie ofert, kosztorysów, mediaplanów, estymacji wyników kampanii
  • nadzór nad bieżącymi działaniami prowadzonymi dla klientów
  • zarządzanie zespołem moderatorów
  • współpraca z poszczególnymi działami w ContentHouse: Content, PR, Media, Client Service, Office
  • udział w projektach na każdym etapie realizacji (przetarg, koncepcja, realizacja zgodnie z założeniami klienta)
  • udział w prezentacjach (telekonferencje lub osobiście) oraz spotkaniach z klientami (w tym także w języku angielskim)

Kontakt

praca@contenthouse.pl

Dodatkowe informacje

To możemy Ci zaoferować:

  • pracę w wiodącej (wg magazynu Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
  • możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
  • dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
    stabilne zatrudnienie
  • możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
  • wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
    elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my :)
  • możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
  • pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań social media (np. linki do profili, krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków przy tym projekcie itp. - zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).

Swoją aplikację wyślij na adres praca@contenthouse.pl.

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Social Media Manager - SOCIALPRESS”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Adres

Podole 60, 30-394 Kraków

reklama


Nasz Zespół potrzebuje Twojego wsparcia! Szukamy kreatywnego i strategicznie myślącego Social Media Managera, który doskonale orientuje się w meandrach świata social media oraz content marketingu.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

Tego wymagamy na tym stanowisku:



  • social-talent i minimum dwuletnie doświadczenie w agencji digital / social media / PR / content marketing / reklamowej w projektach social media dla średnich i dużych klientów

  • samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu kampaniami w social media – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI

  • umiejętność swobodnego poruszania się w social media oraz wynajdywania nowych obszarów do rekomendacji dla klientów

  • śledzenie trendów oraz innowacji w social media i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta

  • umiejętność władania słowem pisanym

  • znajomość procesów digital marketingowych, również wychodzących poza social media, szczególnie ukierunkowanych na content marketing

  • doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj ;) )

  • umiejętność prowadzenia płatnych działań w social media – Social Ads

  • umiejętności analityczne, wraz z wyciąganiem wniosków z suchych danych

  • łatwość w czytelnym i przekonującym prezentowaniu pomysłów

  • umiejętność pracy zespołowej

  • dobra organizacja czasu pracy, przede wszystkim w charakterze zdalnym