Agencja Novem, rozszerza ofertę o działania związane z doradztwem i strategią komunikacji. 17 lutego 2016 roku Agencja objęła większościowy pakiet udziałów w spółce Brave Girls. Celem poszerzenia struktury Grupy Novem o spółkę Brave Girls jest zwiększenie skuteczności prowadzonych aktywności w Internecie.
Marlena Wieteska jako dyrektor sprzedaży będzie odpowiadała za rozwój biznesu poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz strategię opartą na relacyjnym, angażującym i eksperckim podejściu do klienta a także za całość działań sprzedażowych Agencji. Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w marketingu w bankach (Handlobank, Citibank, Raiffeisen Bank).
Novem powołało spółkę zależną Entado Media. Celem nowopowstałej spółki jest dostarczanie na polski rynek e-commerce innowacyjnych i precyzyjnie wyselekcjonowanych rozwiązań do wsparcia sprzedaży w e-sklepach. Na czele spółki Entado stanął Filip Kłodawski.
Agencja Novem przygotowała e-booka, poświęconego tematyce digital marketingu. Ponad 70 stron nie wyczerpuje tematu. Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajduje się opis strategii REAL TIME Performance Marketing, którą realizuje Novem, od momentu pozyskania klienta do utrzymania jego lojalności.
Z przyjemnością informujemy, że magazyn branżowy BRIEF objął patronat medialny nad e-bookiem.
Wystartowała wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej pakietu produktów Raiffeisen Polbank. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii odpowiada Novem.
Novem powołuje do życia nowy dział – Marketing Automation. Od 1 czerwca Filip Kłodawski jako Marketing Automation Manager będzie odpowiedzialny za uporządkowanie kompetencji Novem w obszarze Marketing Automation oraz przygotowanie koncepcji strategii dla obecnych i nowych Klientów.