X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Natalia Borawska, Alek Frydrych, Adam Smereczyński oraz Robert Antolak – dotychczas na stanowiskach associate creative director – od stycznia 2022 roku awansowali i objeli nowe role: creative director.

Zmiany w dziale influencerskim VMLY&R

Rafał Nalewajski, dotychczas influencer lead, awansował na stanowisko influencer group head. Emil Cichoński, wcześniej influencer executive awansował na pozycję influencer lead. Stanowisko to objęła także Małgorzata Słychań, która dołączyła do VMLY&R w grudniu 2021 roku. Do działu influencerskiego przeszła także Marika Chys (wcześniej związana z działem mediowym VMLY&R).

"Holiday Trends Report", czyli co czeka commerce nie tylko w grudniu

Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia i Sylwester – grudzień to tradycyjnie okres wzmożonych zakupów. I pomimo tego, że sprzedaż tradycyjna wciąż jest kluczowa dla wiodących producentów, a sklepy fizyczne odgrywają ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów, to handel online rośnie i rósł będzie. Szacunki mówią globalnie o rynku wartym ponad 5 bilionów dolarów w 2022 roku. Jest zatem o co się bić, szczególnie dla firm o zasięgu międzynarodowym.

Odkryj swoje supermoce z Danonino

Każdy ma swoją supermoc, musi ją tylko w sobie odkryć. To właśnie wokół tej myśli zbudowano najnowszą kampanię Danonino, która jest skierowana na rynki rumuński i bułgarski. Za strategię, projekt komiksu, naklejki, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland.

9 nagród i tytuł Agencji Roku IAB MIXX Awards 2021 dla VMLY&R

2 grudnia po raz piętnasty przyznano nagrody w konkursie IAB MIXX Awards, wyłaniając najlepsze kampanie digitalowe. Wśród najczęściej nagradzanych i wyróżnianych projektów znalazły się aż dwa zrealizowane przez VMLY&R: „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” (IKEA x Decathlon) oraz „Mały Głód x Instant Reaction Ads” (Danone). Łącznie VMLY&R otrzymała aż 9 nagród, 2 wyróżnienia oraz tytuł Agencji Roku.

Actimel: Zbieraj Minionki i wspieraj odporność!

Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej. Aktywacja objęła cztery rynki europejskie: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski. Na konsumentów czekają tam aż cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci bawiąc się mogły także wspierać swoją odporność.

11 nominacji w Innovation Awards 2021

Spośród zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Innovation Awards jury wyłoniło grono nominowanych. Wśród nich znalazły się projekty zrealizowane przez VMLY&R Poland. Agencja powalczy o 11 statuetek. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.