X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Turystyka i gastronomia najczęściej wyszukiwane przez polskich internautów

Turystyka i gastronomia najczęściej wyszukiwane przez polskich internautów

reklama


Jak wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy, tylko 4 proc. badanych nie szukało w Internecie żadnych informacji na temat firm. Najczęściej wyszukiwane są informacje o firmach z branż gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej. Aż 65 proc. respondentów, przyznało, że w ciągu ostatniego roku korzystało z Internetu w celu sprawdzenia danych i opinii na temat przedsiębiorstw z tych sektorów. Polacy w zasobach internetowych szukają również informacji o firmach związanych z usługami finansowymi. Ponad połowa respondentów (55 proc.) za pośrednictwem Internetu przeglądała oferty banków, firm ubezpieczeniowych, otwartych funduszy emerytalnych oraz towarzystw funduszy inwestycyjnych. Niewiele mniej badanych, bo niemal 54 proc., z Internetu korzystało szukając informacji o sklepach i hurtowniach.

Dla 34 proc. respondentów, głównie mężczyzn, Internet stanowi źródło informacji o firmach telekomunikacyjnych. Niewiele mniej osób, bo 32 proc., w ciągu ostatnich 12 miesięcy za pośrednictwem Internetu sprawdzało oferty firm transportowych. Według badania, takie informacje interesują głównie osoby między 18 a 34 rokiem życia.

Z badania „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” wynika, że w ciągu ostatniego roku 65 proc. Polaków szukało w Internecie informacji o branży turystycznej, gastronomicznej i hotelarskiej. Co ciekawe, jedynie co około 20 badany w ciągu ostatniego roku w ogóle nie szukał w sieci żadnych informacji na temat firm.

Branże najczęściej wyszukiwane przez polskich konsumentów Źródło: „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” Badanie Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy

Badanie „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail