X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

W mediach najwięcej mówiło się o Twitterze

W mediach najwięcej mówiło się o Twitterze

reklama


Dane opublikowane przez firmę HighBeam Research wskazują, że o Twitterze dyskutowano w tradycyjnych mediach częściej niż o Facebooku przez niemal wszystkie miesiące 2011 roku. Facebook złamał ten trend tylko w dwóch (luty i kwiecień).

Przewaga nie jest wprawdzie duża, bowiem w skali roku Twitterowi przypadło 50% wzmianek i dyskusji w mediach, a Facebookowi 45%, ale biorąc pod uwagę wielką różnicę w liczbie użytkowników (800 mln do ok. 150 mln na korzyść tego drugiego), trzeba to poczytywać jako dosyć zaskakujący wynik. Skąd przewaga Twittera? Nietrudno zauważyć, że konta na mikroblogu mają celebryci i wielcy tego świata, tacy jak chociażby Barrack Obama, używając ich częściej niż profili czy fan page na Facebooku. Stąd też Twitter staje się nierzadko źródłem wielu informacji pojawiających się w telewizji czy prasie. Oczywiście Facebook również chciałby pójść tą drogą, bo tak należy poczytywać motywy stojące za wprowadzeniem przycisku subskrypcji.

Pozostałe serwisy pozostają bardzo daleko w tyle. Na 3. miejscu znalazł się LinkedIn (3,33%), który wyprzedził MySpace (1,3%) i Foursquare (0,71%). W badaniu nie uwzględniono Google+ z uwagi na to, że uruchomiony został dopiero pod koniec czerwca.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail