reklama
Klient: Tetra Pak
Agencja: Opus B / E_misja Interactive 360 (kampania), 6ix (Facebook)
Dlaczego warto mówić o akcji „Posadź Drzewo”?
• Akcja WoMM „Posadź Drzewo” w liczbach. Posadziliśmy 100 tys. drzew – i to jest najważniejsze.
• W czasie samej akcji serwis zanotował 1,29 mln unikalnych użytkowników.
• Od jej końca 16.03.2010 do końca roku dodatkowo 684 307, co daje łącznie liczbę 1,49 mln unikalnych użytkowników.
• W tym samym czasie serwis odwiedzono łącznie 4,26 mln razy co przełożyło się na ponad 26 mln odsłon. Tylko jednego, ostatniego dnia akcji serwis zanotował rekordową liczbę 109 020 odwiedzin i 76 359 unikalnych użytkowników.
A wyniki w social media?
Akcja naturalnie przeniknęła do polskich społeczności i cieszyła się dużym powodzeniem:
• Fan Page akcji na Facebooku zyskał 10 tys. fanów w około 3 tyg., obecnie ma 14 518 fanów
• Ruch do serwisu z Naszej Klasy wyniósł 580 533 osób
• Ruch do serwisu z Facebooka to 196 552 osób
• Przez wiele miesięcy po zakończeniu akcji serwis wciąż był odwiedzany przez bardzo dużą ilość użytkowników, pomimo braku jakichkolwiek aktywności prowadzonych na serwisie –
po 3 miesiącach serwis odwiedzało około 4 tyś. osób dziennie, po 7 miesiącach serwis wciąż był odwiedzany przez około 1 tyś. osób każdego dnia.
Akcja zanotowała ponad 570 źródeł ruchu na serwis – to wszystko dzięki linkom rozsyłanym przez uczestników i fantastycznemu zaangażowaniu internautów w akcję.
Jakie są koszty akcji WoMM?
Tyle ile kosztuje przyzwoity serwis – w tej akcji koszt pozyskania jednego unikalnego użytkownika jest liczony w pojedynczych groszach.
Pages: 1 2