reklama
Młodzi najbardziej dbają o reputację w mediach społecznościowych
Obecność w mediach społecznościowych to zresztą nie tylko dbanie o własną prywatność. Sposób w jaki z nich korzystamy może również wpływać na naszą reputację. Czynnik o tyle istotny, że jak zewsząd się dowiadujemy, coraz częściej są narzędziem przydatnym dla rekruterów. Dlatego też wzrasta ilość użytkowników, którzy usuwają komentarze pod swoimi treściami. To samo dotyczy usuwania znaczników ze zdjęć.
Zauważalne, że opisany powyżej trend dotyczy wszystkich grup wiekowych. Oczywiście tego typu działania najczęściej podejmują najmłodsi (18-29 lat), ale warto zwrócić uwagę na rosnącą świadomość zagrożeń jakie mogą nieść ze sobą media społecznościowe wśród użytkowników mających 30 lat i więcej.
Stosunkowo marginalne jest jeszcze zjawisko poczucia wstydu związanego z treściami, które kiedyś się opublikowało. Tutaj również przodują najmłodsi użytkownicy, ale to wciąż jedynie 15% wszystkich ankietowanych w tej grupie.
Pełen raport Pew Research Center znaleźć można pod tym adresem.
Badanie przeprowadzono na grupie 2,277 Amerykanów w wieku co najmniej 18 lat na przełomie kwietnia i maja 2011 roku.
Pages: 1 2