![Marketerzy mogą „sprzedawać” produkty za tweety i posty Marketerzy mogą „sprzedawać” produkty za tweety i posty](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F04%2Fbanknoty-quaziefoto-cc-flickr1.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
„Pay With a Tweet or Facebook” to funkcjonujący już ponad rok społecznościowy system płatności, dzięki któremu firma czy marketer udostępnia swój produkt internautom za niewielką „cenę” – nie za pieniądze, a za wyświetlenie na profilu użytkownika na Twitterze bądź Facebooku informacji o pobraniu danego raportu, e-booka czy choćby filmu. W ten sposób twórca nie otrzymuje wprawdzie zapłaty w znaczeniu materialnym, ale korzyść z takiej darmowej formy promocji jest niewątpliwa.
Twórcy systemu zalecają jego używanie osobom parającym się tworzeniem muzyki i filmów, pisarzom, dziennikarzom, programistom, naukowcom czy też, naturalnie, markom.
Jak korzystać z narzędzia? Wystarczy udać się na stronę systemu i wypełnić odpowiedni formularz. Następnie wygenerowany zostanie przycisk „Pay With a Tweet or Facebook”, który będziemy mogli umieścić na swojej stronie internetowej. Internauta uzyska dostęp do pliku po kliknięciu w przycisk i dokonaniu wyboru między Tweetem a postem na Facebooku z informacją o ściągnięciu raportu czy filmu.