X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Serce i Rozum nie padną ofiarą rebrandingu

Serce i Rozum nie padną ofiarą rebrandingu

reklama

O popularności Serca i Rozumu powiedziano już wiele. Przytoczmy tylko kilka liczb, żeby unaocznić skalę zjawiska – fan page na Facebooku zgromadził już ponad 900 tysięcy fanów, a na kanale tp na YouTube umieszczono kilkadziesiąt spotów z udziałem sympatycznych bohaterów, które wygenerowały ponad 13 milionów wyświetleń.

Nie dziwi zatem, że Orange nie chce zaprzepaścić tego potencjału. Zapowiedzią chęci utrzymania charakterystycznego duetu „przy życiu” mógł być już spot „Przeprowadzka”, udostępniony kilkanaście dni temu:

Potwierdzają to informacje uzyskane przez nas bezpośrednio od Orange. Zakończona kilka dni temu kampania „Przeprowadzka” nie będzie końcem przygód popularnego duetu. Co istotne, „polem” ich działalności w dalszym ciągu będzie promocja usług stacjonarnych, więc zawiodą się ci, którzy sądzili, że Orange zechce wesprzeć w ten sposób również telefonię komórkową.

Fani dwójki bohaterów mogą mówić o dużym szczęściu. – Utrzymanie formatu Serca i Rozumu to dla Orange ewenement. Przejęcie bohaterów kampanii reklamowych marki TP przez markę Orange wynika z ogromnego sukcesu kampanii Serca i Rozumu, potwierdzonego badaniami – taką informację uzyskaliśmy w Biurze Prasowym Orange Polska. Na całym świecie marka dąży raczej do ujednolicania działań marketingowych.

Wciąż nie wiemy kiedy dokładnie spodziewać się kolejnych reklamówek z udziałem Serca i Rozumu, ale jak zapowiada Orange, będą utrzymane w dotychczasowej konwencji.

A poniżej prezentujemy drugi spot wyprodukowany w ramach kampanii „Przeprowadzka”.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail