X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Meldunki z Foursquare ściślej zintegrowane z Facebookiem

Meldunki z Foursquare ściślej zintegrowane z Facebookiem

reklama


Nie jest to początek współpracy obydwu serwisów, wszak od dawna istnieje możliwość rejestracji konta na Foursquare za pośrednictwem konta na Facebooku. Integracja obejmuje również, i to od dawna, check-iny. Każdy użytkownik, który melduje się w określonym miejscu może przesłać tę aktywność na Facebooka.

Tym razem postanowiono rozwinąć tę ostatnią formą integracji. Meldunki z Foursquare znajdą się bowiem na mapie miejsc na Timeline każdego użytkownika, który udostępnia swoje check-iny na Facebooku. Na mapie znajdą się również meldunki sprzed chwili wprowadzenia zmian.

Niewątpliwie tego typu współpraca niesie korzyść przede wszystkim dla Foursquare. Serwis ma w tej chwili około 20 milionów użytkowników i może czuć oddech chociażby ze strony Facebook Places.

Dla Facebooka z kolei chęć zacieśnienia współpracy z Foursquare to nic nadzwyczajnego. Jeszcze w 2010 roku Zuckerberg i spółka planowali podobno kupno Foursquare, ale pomysł ostatecznie upadł. Najwidoczniej jednak świadomość korzyści płynących ze współpracy przekonała władze Facebooka do prowadzenia nieco innego kursu wobec Foursquare. No chyba, że to tylko zasłona dymna?

fot. Facebook.com/foursquare

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail