reklama
Same zdarzenia (wpisy) sponsorowane to oczywiście żadna nowość, bowiem w wersji webowej serwisu dostępne są już od stycznia 2011 roku. Teraz jednak mają zagościć w odsłonie mobilnej.
Marketerzy chcący skorzystać z tej formy promocji mogą to zrobić bezpośrednio z poziomu Kanału aktualności i tam wybrać platformę, na której mają ukazywać się wpisy: desktop, mobile albo obydwie.
Dostępnych jest pięć opcji lokalizacji zdarzeń sponsorowanych:
- kanał aktualności w webowej wersji, prawa kolumna webowej wersji i kanał aktualności wersji mobilnej
- kanał aktualności i prawa kolumna webowej wersji
- kanały aktualności wersji webowej i mobilnej
- kanał aktualności wersji webowej
- kanał aktualności wersji mobilnej.
To pierwszy krok ku temu, by serwis zaczął zarabiać również na mobilnej wersji. Z całą pewnością niewystarczający, ale będący dowodem na to, że władze spółki mają świadomość słabych punktów serwisu.