X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Strefa Kibica w Poznaniu: Wydarzenia masowe na Facebooku

Strefa Kibica w Poznaniu: Wydarzenia masowe na FacebookuStrefa Kibica w Poznaniu na Facebooku. Fot. Get More Social

reklama

Fani nie szukają wyłącznie rozrywki

Agencja Get More Social udostępniła również aplikację, dzięki której fani mogli uzyskać informacje na temat harmonogramu meczów. Wystarczyło, aby użytkownik zaznaczył rozgrywki, które go interesują, aby w dniu meczu na jego profilu pojawi się komunikat z przypomnieniem: „Dzisiaj X gra z Y o godz. 20.30, nie przegap!” Z facebookowych przypomnień skorzystało ponad 550 kibiców.

Konkurs - Strefa Kibica, fot. Get More Social

Współtworzenie treści przez fanów

Na profilu Strefy Kibica moderatorzy zachęcali fanów do współtworzenia treści, m.in. podczas konkursu na najlepsze zdjęcie z rozpoczęcia imprezy w Poznaniu. W zamian za podzielenie się wrażeniami z inauguracji, uczestnicy zabawy mogli wygrać gadżety Euro 2012. Zwycięzców wybrano spośród 50 nadesłanych zdjęć.

Konkurs - Strefa Kibica, fot. Get More Social

Kiedy największe piki?

Największe zainteresowanie fan page’m było w dniach tuż po meczach, w których grała polska drużyna. Fani mogli znaleźć tam interesujący ich content (galerię zdjęć oraz krótką relację z imprezy). Agencja Get More Social podczas trzymiesięcznej komunikacji wykorzystywała głównie materiały i informacje związane z atrakcyjnymi wydarzeniami w Strefie – zdjęcia kibiców oraz gwiazd sceny muzycznej, komunikaty o koncertach itp. Administratorzy udzielali odpowiedzi fanów zarówno na pytania zadane na Tablicy, jak i na wiadomości prywatne.

Liczba wyświetleń strony, fot. Get More Social

Komunikacja po evencie – tworzenie dobrych wspomnień

Aktywność, fot. Get More Social

Ważnym elementem w budowaniu społeczności imprez masowych jest odpowiedni moment rozpoczęcia i zakończenia komunikacji z fanami. W przypadku fan page’a Strefy Kibica w Poznaniu użytkownicy będą mogli wspominać imprezę do końca lipca. W tym czasie na wallu będą pojawiać się filmy i zdjęcia (kibiców oraz artystów), które najbardziej podobały się fanom oraz dane podsumowujące działania w strefie, takie jak m.in. liczba wszystkich uczestników i zaangażowanych wolontariuszy.

fot. Get More Social

Czy prowadzenie komunikacji na fan page’u już po zakończeniu imprezy masowej ma sens? Liczby mówią same za siebie – od początku lipca do chwili obecnej Strefa Kibica w Poznaniu zyskała ponad 1160 nowych fanów, którzy są wciąż zainteresowani treściami związanymi z Euro 2012 (niemal 6 tys. kliknięć „Lubię to” w niecały miesiąc).

fot. Get More Social

Pages: 1 2


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail