reklama
Dane ujawnione przez LinkedIn wskazują, że obecnie swoje strony w serwisie ma już 2 miliony firm. Od września kilka z nich (m.in. Philips, Hewlett Packard czy Dell) mogło korzystać z nowych stron firmowych. Faza testów dobiegła już końca, dzięki czemu nowy format profili firmowych będzie dostępny dla wszystkich.
Jakie zmiany wprowadził serwis? Przede wszystkim rzuca się w oczy duże zdjęcie, zajmujące niemal ¾ szerokości strony. Źródła inspiracji nie trzeba szukać daleko – Facebook z jego Osią czasu najwidoczniej wyznaczył trendy, bowiem na odświeżenie wyglądu stron firmowych i wprowadzenie dużego zdjęcia zdecydowali się kilka tygodni temu również szefowie Twittera.
Nad zdjęciem znajdują się z kolei zakładki, pod którymi można umieścić najistotniejsze informacje o firmie. Wśród nich m.in. oferty pracy, a także oferowane przez firmę produkty i usługi.
Prowadzący profile firmowe otrzymali również od LinkedIn możliwość wyróżniania postów (Featured Updates). Tego typu wpis będzie znajdował się na samej górze listy aktualności przez 48 godzin od jego wyróżnienia.
Strony w nowym formacie można oglądać także w mobilnej wersji LinkedIn.
Serwis wskazał kilka przykładów firm, które już korzystają z nowych stron. Można je obejrzeć pod poniższym linkiem. Więcej informacji na temat nowych stron firmowych tutaj.
Zobacz 6 stron firmowych funkcjonujących już w nowym layoucie.
- Tomasz Smykowski