X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn wprowadza nowe strony firmowe

LinkedIn wprowadza nowe strony firmowe

reklama


Dane ujawnione przez LinkedIn wskazują, że obecnie swoje strony w serwisie ma już 2 miliony firm. Od września kilka z nich (m.in. Philips, Hewlett Packard czy Dell) mogło korzystać z nowych stron firmowych. Faza testów dobiegła już końca, dzięki czemu nowy format profili firmowych będzie dostępny dla wszystkich.

Jakie zmiany wprowadził serwis? Przede wszystkim rzuca się w oczy duże zdjęcie, zajmujące niemal ¾ szerokości strony. Źródła inspiracji nie trzeba szukać daleko – Facebook z jego Osią czasu najwidoczniej wyznaczył trendy, bowiem na odświeżenie wyglądu stron firmowych i wprowadzenie dużego zdjęcia zdecydowali się kilka tygodni temu również szefowie Twittera.

Nad zdjęciem znajdują się z kolei zakładki, pod którymi można umieścić najistotniejsze informacje o firmie. Wśród nich m.in. oferty pracy, a także oferowane przez firmę produkty i usługi.

Prowadzący profile firmowe otrzymali również od LinkedIn możliwość wyróżniania postów (Featured Updates). Tego typu wpis będzie znajdował się na samej górze listy aktualności przez 48 godzin od jego wyróżnienia.

Strony w nowym formacie można oglądać także w mobilnej wersji LinkedIn.

Serwis wskazał kilka przykładów firm, które już korzystają z nowych stron. Można je obejrzeć pod poniższym linkiem. Więcej informacji na temat nowych stron firmowych tutaj.

Zobacz 6 stron firmowych funkcjonujących już w nowym layoucie.

  • Ja wymiękam z LinkedIn. To znaczy lubię ten serwis, ale żeby on działał dobrze… to dużo powiedziane. Teraz na przykład próbowałem znaleźć profile ww. firm. Wyszukiwarka LinkedIn po wpisaniu “Phillips” nie pokazuej profilu tej firmy. No ale w końcu dotarłem przez Google: http://www.linkedin.com/company/philips. Ja wiem, czy to jest inspiracja FB? FB ma cover photo i logo oraz widoczne blisko przyciski. Natomiast tutaj zdjęcie jest zupełnie niezależnym elementem nie łączącym się z resztą strony. A logo jest znacznie wyżej wręcz niewidoczne.Zakładki nad zdjęciem też jakoś koncepcyjnie nie pasują przynajmniej na stronie głównej. Ale generalnie jak spojrzymy na pozostałe zakładki to wygląda to lepiej niż było. Cudów nie ma, ale jest elegancko.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail