reklama
– Staramy się, by nasz profil był atrakcyjny i odpowiadał na realne potrzeby użytkowników. Stąd choćby uruchomienie obsługi klientów na profilu. Dzięki m.in. takim działaniom udało nam się uzyskać najwyższy wskaźnik responsywności spośród wszystkich polskich fan page na Facebooku – mówi Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.
Profil Orange Polska na Facebooku jest obecny od 21 lipca 2010. W tym czasie na profilu pojawiło się ponad 1100 postów i blisko 800 zdjęć. Fan page Orange zajmuje pierwsze miejsce wśród polskich stron w tym serwisie pod względem ilości postów zamieszczanych na stronie przez jej fanów, ich liczba przekracza 26 tysięcy. Jak podaje Orange, internauci prawie 330 tys. razy polubili też treści i zamieścili ponad 190 tys. komentarzy. Na każdą publikację przypada ich średnio 169.
Duże znaczenie miało także uruchomienie kanału obsługi klienta na profilu. Każdego miesiąca fani zamieszczają na stronie oraz w specjalnym formularzu ponad 2300 zgłoszeń, nad których rozwiązaniem czuwa zespół konsultantów. Z informacji przekazanych przez Orange wynika, że odpowiedź i udzielenie pomocy klientom na stronie zajmuje średnio 7 minut.
Polski profil jest największą na świecie społecznością fanów Orange. Wyprzedza 27 profili należących do marki, spośród których drugi jest fan page Orange France z 573 tys. fanów.