X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook zmienia zasady zarządzania danymi użytkowników

Facebook zmienia zasady zarządzania danymi użytkowników

reklama


Elliot Schrage, wice prezes firmy,  na profilu Facebook Site Governance, ogłosił proponowane zmiany do dwóch dokumentów związanych z funkcjonowaniem serwisu: Data Use Policy i Statement of Rights and Responsibilities (SRR).

Wśód najważniejszych modyfikacji powyższych dokumentów wymienić należy zapis o wykorzystywaniu do celów marketingowych danych o użytkownikach zbieranych przez partnerów reklamowych Facebooka i należące do niego firmy.

Serwis zamierza wprowadzić również nowe narzędzie do obsługi wiadomości na Facebooku. O tym, kto będzie mógł wysyłać do nas wiadomość, będziemy mogli zdecydować dzięki filtrom wiadomości przychodzących. W serwisie pojawią się także wskazówki dotyczące zarządzania własna osią czasu oraz przypomnienia informujące o tym, dla kogo są widoczne nasze wpisy, np. te, które ukryjemy na osi czasu.

Facebook przypomniał także, że użytkownicy mają wpływ na kształt wprowadzanych zmian i mogą w ciągu 7 dni, czyli jeszcze tylko do środy, przesyłać swoje opinie na ich temat.  Do tej pory, najistotniejsze zmiany  w dokumentach opisujących funkcjonowanie serwisu  można było przegłosować.  Facebook zrezygnował jednak z tej funkcji na rzecz bardziej rzeczowej komunikacji z użytkownikami. Obecnie liczyć się będzie nie ilość komentarzy użytkowników pod informacją o modyfikacji, a jakość, czyli treść komentarza.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail