reklama
Głównym omawianym zagadnieniem podczas tego wydarzenie będzie mobilność. Dowiecie się, jakie zalety płyną z korzystania z mobilnych urządzeń, ale również, na co trzeba uważać podczas pracy z newralgicznymi danymi.
Sesje tematyczne:
Urządzenia mobilne w firmie – aspekty prawne – Małgorzata Darowska (Salans)
Aplikacje mobilne – optymalizacja kosztów wytwarzania przy najwyższej jakości oprogramowania – Tomasz Wodziński (Borland)
Telefon z Windows Phone – po co mi on? – Rafał Czupryński (Microsoft)
Rok 2013 pod znakiem mobilnych zagrożeń – Maciej Ziarek (Kaspersky Lab)
Mobile Content Strategies and Deployment Best Practices – Chris Rottner (Air Watch)
Aplikacje transakcyjne – mobilna bankowość – Paweł Skrzyński (1APP S.A.)
Mobile online – potencjał rozwojowy. Wyniki badań IAB Polska – Paweł Kolenda (IAB Polska)
Jak uregulować wykorzystywanie urządzeń mobilnych w polityce bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych? – Michał Sztąberek (Prevent Magazine)
Najlepsze polskie przykłady kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi mobilnych – Łukasz Kłosowski (GoMobi.pl)
Bezpłatny udział
Mobile Solutions odbędzie się w Warszawie, 19 lutego. Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia. Patronem medialnym jest Social Press.