reklama
Co miesiąc wybierany będzie bloger miesiąca, a co trzy miesiące w wyniku „bitwy” – bloger kwartału. Po 9 miesiącach odbędzie się finałowy pojedynek pomiędzy trzema najlepszymi uczestnikami. Na zwycięzcę konkursu czeka zaszczytny tytuł Kulinarnego Blogera Roku 2013.
Polska blogosfera liczy obecnie 2500 – 3000 blogów kulinarnych. Ich prowadzenie to sposób na wyrażenie swoich zainteresowań, a gotowanie to szczególna pasja dająca ogromne możliwości eksperymentowania i inspirowania. Najpopularniejsze blogi są odwiedzane co miesiąc przez dziesiątki tysięcy osób. Innym często trudno przyciągnąć szerszą publiczność, mimo że można na nich znaleźć prawdziwe kulinarne arcydzieła. – Udział w konkursie Kulinarny Blog Roku to szansa dla blogerów na zdobycie większej popularności. Docenienie przepisu oraz wyróżnienie przez profesjonalne jury, duża liczba głosów internautów czy publikacja własnych przepisów w konkursowej książce kucharskiej dają na pewno dużo satysfakcji – mówią Magda i Adam, autorzy bloga “Crust and Dust”, zwycięzcy edycji 2012.
Poprzednie edycje Wyborów Kulinarnego Bloga Roku udowodniły, że miłośników dobrego jedzenia i gotowania z pasją w Polsce przybywa lawinowo, a konkurs cieszy się coraz większą popularnością wśród blogerów i internautów. W 2011 roku zarejestrowało się w nim 262 kulinarnych blogerów, a w 2012 aż 326. Portal konkursowy odwiedziło łącznie prawie 250 tys. unikalnych użytkowników.
Wybory Kulinarnego Bloga Roku 2013 to pierwsza tego typu akcja, która będzie tak szeroko komunikowana w TV, na kanałach TVN. Promocja wydarzenia obejmuje również działania reklamowe w internecie. Agencja Hypermedia Isobar odpowiada za koncepcję, jej realizację oraz komunikację w social media i blogosferze.