X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kulinarni blogerzy wkraczają do mainstreamu. TVN współorganizatorem Wyborów Kulinarnego Bloga Roku

Kulinarni blogerzy wkraczają do mainstreamu. TVN współorganizatorem Wyborów Kulinarnego Bloga Roku

reklama


Co miesiąc wybierany będzie bloger miesiąca, a co trzy miesiące w wyniku „bitwy” – bloger kwartału. Po 9 miesiącach odbędzie się finałowy pojedynek pomiędzy trzema najlepszymi uczestnikami. Na zwycięzcę konkursu czeka zaszczytny tytuł Kulinarnego Blogera Roku 2013.

Polska blogosfera liczy obecnie 2500 – 3000 blogów kulinarnych. Ich prowadzenie to sposób na wyrażenie swoich zainteresowań, a gotowanie to szczególna pasja dająca ogromne możliwości eksperymentowania i inspirowania. Najpopularniejsze blogi są odwiedzane co miesiąc przez dziesiątki tysięcy osób. Innym często trudno przyciągnąć szerszą publiczność, mimo że można na nich znaleźć prawdziwe kulinarne arcydzieła. – Udział w konkursie Kulinarny Blog Roku to szansa dla blogerów na zdobycie większej popularności. Docenienie przepisu oraz wyróżnienie przez profesjonalne jury, duża liczba głosów internautów czy publikacja własnych przepisów w konkursowej książce kucharskiej dają na pewno dużo satysfakcji – mówią Magda i Adam, autorzy bloga “Crust and Dust”, zwycięzcy edycji 2012.

Poprzednie edycje Wyborów Kulinarnego Bloga Roku udowodniły, że miłośników dobrego jedzenia i gotowania z pasją w Polsce przybywa lawinowo, a konkurs cieszy się coraz większą popularnością wśród blogerów i internautów. W 2011 roku zarejestrowało się w nim 262 kulinarnych blogerów, a w 2012 aż 326. Portal konkursowy odwiedziło łącznie prawie 250 tys. unikalnych użytkowników.

Wybory Kulinarnego Bloga Roku 2013 to pierwsza tego typu akcja, która będzie tak szeroko komunikowana w TV, na kanałach TVN. Promocja wydarzenia obejmuje również działania reklamowe w internecie. Agencja Hypermedia Isobar odpowiada za koncepcję, jej realizację oraz komunikację w social media i blogosferze.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail