reklama
Jak mówią organizatorzy wydarzenia, o tym, że email marketing jest wiecznie żywy, nie trzeba już nikogo przekonywać. Świadczyć o tym mają najprzeróżniejsze badania pokazujące, jak ważną częścią dzisiejszego biznesu jest email. Skrzynkę mailową sprawdza się dziś w każdej chwili i w każdym miejscu. I o ile z mailem jesteśmy na “Ty”, o tyle email marketing ciągle ma swoje tajemnice. Tak narodziła się idea konferencji M@il My Day.
Na scenie zobaczyć będzie można m.in. Pawła Salę, dyrektora zarządzającego firmy Freshmail, oraz Paweła Tkaczyka, znawcę budowania marki w internecie. Wystąpią także prawnicy – Łukasz Gładki i Wojciech Piwowarczyk z Krakowskiej Izby Adwokackiej. Przybliżą oni kontrowersyjną tematykę prawa w email marketingu.
– Zaproszeni prelegenci z pewnością zainspirują uczestników i dadzą impuls do zmian na lepsze – podkreśla Paweł Sala, prelegent oraz organizator konferencji.
Szczegóły na stronie www.mailmyday.pl oraz na www.facebook.com/MailMyDay.
Social Press jest patronem tego wydarzenia.