X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Talent show na YouTube? Czemu nie!

Talent show na YouTube? Czemu nie!

reklama


Simon Cowell to postać doskonale znana, zwłaszcza w krajach anglosaskich. Znany producent i łowca talentów był jurorem w kilku programach typu talent show. Dodatkowo jest założycielem i właścicielem spółki Syco Entertainment działającej w branży rozrywkowej.

Nowy początek

Obecnie Cowell pełni rolę jurora w programie „Britain’s Got Talent” (od 2007 r.). Do niedawna udzielał się w dwóch innych – brytyjskiej edycji „The X-Factor” (w latach 2004-2010) oraz „American Idol” w USA (2002-2010). Jeszcze wcześniej oceniał uczestników brytyjskiego „Pop Idol” (2001-2004).

Stosunkowo skromny, porównując z jego wcześniejszym zaangażowaniem, udział Cowella w programach typu talent show można wiązać z głoszonym wszem i wobec spadkiem ich popularności. Nie oznacza to wszakże, że celebryta zamierza odpuścić. Można wręcz powiedzieć, że szykuje się do ponownego ataku. Tym atakiem ma być talent show prowadzony na… YouTube!

Pomysł jest bardzo prosty – Syco Entertainment we współpracy z YouTube stworzyło specjalny kanał o nazwie „The You Generation”, na którym każdy zainteresowany użytkownik będzie mógł umieścić filmik, prezentując na nim swoje umiejętności w wybranej dziedzinie.

fot. YouTube.com/yougenerationtv

fot. YouTube.com/yougenerationtv

Twórcy obiecują zwycięzcom sławę

Całe przedsięwzięcie ruszy już w najbliższą środę (20 marca, godz. 20 czasu polskiego) i trwać będzie przez kolejnych 12 miesięcy w 26 krajach. Na start zaplanowano transmisję na żywo na kanale, w trakcie której będzie można obejrzeć między innymi wywiad z boysbandem One Direction, odkrytym oczywiście przez Simona Cowella.

Każdy zgłoszony filmik będzie oceniany przez krytyków Syco. Co 2 tygodnie ogłoszą oni grupę finalistów, z których wyłoniony zostanie zwycięzca. Zdobędzie on dzięki temu nie tylko nagrodę pieniężną (póki co, nie wiadomo jak dużą), ale także, co podkreślają organizatorzy, rozpoznawalność w internecie. Zwycięzcy poszczególnych „odcinków” zmierzą się w wielkim finale, walcząc o nagrodę główną.

Aby udostępniać swoje filmiki, fani muszą zostać subskrybentami kanału, przy czym uczestnicy muszą mieć ukończone co najmniej 14 lat. Każdy materiał należy przyporządkować do jednej z 26 kategorii. Więcej szczegółów zostanie podanych podczas oficjalnego startu projektu.

Cowella powrót na szczyt?

Adwersarze Cowella twierdzą, że dzięki nowej inicjatywie chce wrócić na pierwsze strony gazet i, oczywiście, zarobić kolejne pieniądze. Po tym jak stworzony przez niego „The X Factor” nie odniósł takiego sukcesu jak oczekiwał, najwidoczniej doszedł do wniosku, że telewizja nie stwarza już tego typu programom żadnych możliwości do rozwoju. On sam utrzymuje, że dzięki YouTube o wiele łatwiej można zdobyć popularność, a jego przedsięwzięcie ma w tym znacząco pomóc.

Poza kanałem na YouTube program ma również oficjalne strony na Facebooku, Twitterze i Google+.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZzguQ_uTuHU

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail