reklama
Jak przekonuje Software Engineer Pinteresta Anna Majkowska, nowe pinezki mają być bardziej użyteczne dla użytkowników. Dzięki dodatkowym informacjom nie będą musieli za każdym razem odwiedzać strony internetowej marki czy producenta. Jak na razie Rich Pins dostępne są w 3-ech kategoriach pinezek: produkty(informacje o cenie, dostępności produktu, sklepie), przepisy (składniki, czas przyrządzenia) lub filmy (obsada, oceny). Pinterest chce w ten sposób zwiększyć zaangażowanie wśród użytkowników, a jednocześnie wybadać rynek co do możliwości czerpania przychodów od reklamodawców.
Póki co nowe pinezki wprowadzili wybrani partnerzy Pinterest, wśród których są takie marki jak: eBay, Netflix, Sephora, Walmart. Deweloperzy zainteresowani wprowadzeniem nowych pinezek powinni udać się tutaj.
Z drugiej nowinki z pewnością ucieszą się mobilni internauci. Dzięki przyciskowi „Pin It” będą mogli dodawać pinezki również w mobilnych aplikacjach innych deweloperów. Na razie ich lista jest mocno ograniczona i obejmuje 9 mobilnych aplikacji, m.in. Behance, Etsy czy Fotopedia.
Co ważne, nowe pinezki dostępne są wyłącznie dla tych, którzy korzystają z nowego wyglądu Pinterest. Więcej szczegółów tutaj.