X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zobacz, które marki opublikowały najbardziej angażujące posty kwietnia

Zobacz, które marki opublikowały najbardziej angażujące posty kwietnia

reklama


Serwis Socialbakers opublikował kwietiony raport dotyczący najpopularniejszych i najbardziej angażujących stron na polskim Facebooku.

W rankingu najpopularniejszych markowych fanpejdży doszło do pewnych przetasowań w dolnej części czołówki. Z Top 10 wypadł fan page marki House, jednakże zamiast niego pojawił się fan page innej z marek należących do LPP SA – Cropp, który awansował na 9. pozycję. Czołową dziesiątkę zamyka Mały Głód od Danone. Na czele, tradycyjnie już, Serce i Rozum, Play oraz Orange Polska.

Wśród najpopularniejszych stron branży medialnej zaszły większe zmiany, jednakże wynikające z tego, że na liście uwzględniono kilka stron, które dotychczas nie były klasyfikowane. Dlatego w rankingu można znaleźć globalne fan page MTV (2. miejsce) i Discovery Channel (8.). Podmieniono również fan page kanału VIVA w niemieckiej wersji na brytyjską. Ich obecność na liście to efekt tego, że w ostatnich kilku raportach za kryterium decydujące o miejscu w rankingu przyjęto liczbę lokalnych fanów. Z Top 10 wypadły strony ESKARock i TVN24.

Wzrost zaangażowania o 800%? To możliwe!

Tradycyjnie największe przetasowania w porównaniu do poprzedniego raportu zaszły na liście najbardziej angażujących fanpejdży, choć w kwietniu i tak były mniejsze niż w poprzednich miesiącach. Swoimi miejscami zamieniły się dwie najbardziej angażujące strony sprzed miesiąca – Jack Daniel’s i AUDI Polska. Kwietniowym liderem jest druga z nich. Swoje miejsce na podium utrzymał natomiast fan page Friskies. Top 5 uzupełniły tym razem fan page organizacji Greenpeace Polska i sieci sklepów Drogerie Natura. Druga z tych stron odnotowała gigantyczny wzrost zaangażowania w porównaniu z kwietniem (885%!).

Ranking najbardziej responsywnych marek jak zwykle zdominowany został przez marki telekomunikacyjne. Kolejność (ustalana na podstawie różnicy między liczbą udzielonych odpowiedzi, a liczbą pytań, na które marka nie zareagowała) jest dokładnie taka sama jak w marcu – na szczycie Orange Polska, przed Plusem, T-Mobile, Cyfrowym Polsatem oraz Heyah. Nie zmienia się również to, że najszybciej odpowiadają facebookowiczom administratorzy fan page Plusa.

Niespodzianką może być fakt, że wśród 3-ech najbardziej angażujących postów kwietnia znalazł się tylko jeden opublikowany na fan page marki telekomunikacyjnej (Plus). Pozostałe dwa udostępniono na fan page Tymbarka i Chupa Chups. Nie jest wszakże zaskoczeniem, że każdy z tych wpisów zawierał zdjęcie.

fot. Socialbakers

fot. Socialbakers

  • Bartek

    Konkursy robią swoje ;-)

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail