X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Pierwszy na świecie #fanpagenazywo

Pierwszy na świecie #fanpagenazywo

reklama


Przedsięwzięcie polegające na stworzeniu działającego w czasie rzeczywistym fanpage’a Ekspertów Tesco obejmuje kilka ważnych elementów od dużej instalacji po zaplecze technologiczne. Sama konstrukcja będzie miała ok. 13 metrów wysokości i 11 metrów szerokości. W centralnej jej części znajdzie się ekran diodowy o wymiarach 5×6 m, na którym „na żywo” będą publikowane personalizowane posty uczestników dużej imprezy przed hipermarketem Tesco. Wystarczy, że chętni zrobią sobie zdjęcie, dodadzą jedno z teł z Krysią lub Heniem oraz wybrany produkt z asortymentu Tesco, by posty zostały wyświetlone na żywo podczas imprezy oraz na profilach facebookowych uczestników zabawy i Ekspertów Tesco.

Jak podają organizatorzy, projekt „FANPAGE’A NA ŻYWO” to duże wyzwanie technologiczne. Proces od kreacji posta po publikację go na fanpage’u wymagał stworzenia dedykowanej aplikacji do publikacji oraz zaangażowania zespołu odpowiedzialnego za wsparcie techniczne.

Za pomysł oraz realizację całego przedsięwzięcia odpowiada agencja Lemon Sky.

  • Sebastian Umiński

    Fanpage na żywo już był w realu. Widziałem case z analogową wersją postów pisaną na żywo na kartonie…

  • no dobra ale o co chodzi – zrobię sobie zdjęcie z mielonką, to zostanie opublikowane i co? ;) to tyle?

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail