reklama
Istniejący od 2003 roku Shutterstock to obecnie jedna z najpopularniejszych na świecie agencji microstock. W banku serwisu znajduje się ponad 25 milionów zdjęć. Podpisanie przez agencję umowy licencyjnej z Facebookiem to niewątpliwie doskonała wiadomość dla prowadzących fanpejdże. Dzięki współpracy obydwu firm, reklamodawcy będą mogli wykorzystywać w swoich reklamach zdjęcia z Shutterstocka i to bez dodatkowej opłaty. Zdjęcia będzie można wyszukiwać w panelu reklamowym Facebooka.
Ponadto, reklamodawcy otrzymają możliwość utworzenia w ramach jednej kampanii reklam zawierających różne zdjęcia. Przy tworzeniu reklam Facebook umożliwi wybranie kilku zdjęć – tych opublikowanych już wcześniej na fanpejdżu, użytych w poprzednich reklamach i, oczywiście, zdjęć z banku Shutterstocka. Tym samym kampanie zyskają na różnorodności.
Ostatnią nowinką ogłoszoną wczoraj przez Facebooka jest aktualizacja mobilnej aplikacji Menedżer stron. Poza kosmetyką w postaci usunięcia błędów w aplikacji, wprowadzono nową funkcję w postaci możliwości publikowania kilku zdjęć. Ponadto nowa wersja Menedżera stron umożliwi właścicielom stron zarządzanie uprawnieniami administratorów. Będzie można zatem zmieniać rangi tym dotychczasowym, usuwać ich z grona administratorów, a także dodawać nowych.
Dla użytkowników aplikacji w wersji na Androida przewidziano dodatkowo możliwość oznaczania użytkowników w komentarzach oraz korzystania ze strumienia z aktualnościami ze stron. Prowadzący strony korzystający z Menedżera stron w systemie iOS będą mogli za to tworzyć nowe strony oraz wydarzenia. Pages Manager na Androida dostępny jest w Google Play, a wersja przeznaczona na iOS – w iTunes.
- Student Way
- Artur Kawik