X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebooka prezent dla reklamodawców – bezpłatny dostęp do biblioteki zdjęć Shutterstocka

Facebooka prezent dla reklamodawców – bezpłatny dostęp do biblioteki zdjęć Shutterstocka

Istniejący od 2003 roku Shutterstock to obecnie jedna z najpopularniejszych na świecie agencji microstock. W banku serwisu znajduje się ponad 25 milionów zdjęć. Podpisanie przez agencję umowy licencyjnej z Facebookiem to niewątpliwie doskonała wiadomość dla prowadzących fanpejdże. Dzięki współpracy obydwu firm, reklamodawcy będą mogli wykorzystywać w swoich reklamach zdjęcia z Shutterstocka i to bez dodatkowej opłaty. Zdjęcia będzie można wyszukiwać w panelu reklamowym Facebooka.

fot. Facebook

fot. Facebook

Ponadto, reklamodawcy otrzymają możliwość utworzenia w ramach jednej kampanii reklam zawierających różne zdjęcia. Przy tworzeniu reklam Facebook umożliwi wybranie kilku zdjęć – tych opublikowanych już wcześniej na fanpejdżu, użytych w poprzednich reklamach i, oczywiście, zdjęć z banku Shutterstocka. Tym samym kampanie zyskają na różnorodności.

fot. Facebook

fot. Facebook

Ostatnią nowinką ogłoszoną wczoraj przez Facebooka jest aktualizacja mobilnej aplikacji Menedżer stron. Poza kosmetyką w postaci usunięcia błędów w aplikacji, wprowadzono nową funkcję w postaci możliwości publikowania kilku zdjęć. Ponadto nowa wersja Menedżera stron umożliwi właścicielom stron zarządzanie uprawnieniami administratorów. Będzie można zatem zmieniać rangi tym dotychczasowym, usuwać ich z grona administratorów, a także dodawać nowych.

Dla użytkowników aplikacji w wersji na Androida przewidziano dodatkowo możliwość oznaczania użytkowników w komentarzach oraz korzystania ze strumienia z aktualnościami ze stron. Prowadzący strony korzystający z Menedżera stron w systemie iOS będą mogli za to tworzyć nowe strony oraz wydarzenia. Pages Manager na Androida dostępny jest w Google Play, a wersja przeznaczona na iOS – w iTunes.


  • Jeśli w kampanii wybierzemy kilka zdjęć to będą one publikowane na zmianę, czy w jaki sposób to działa?

    • Artur Kawik

      Takiej informacji nie podali, ale zakładam, że będą publikowane na zmianę ;) Chyba najsensowniejsze rozwiązanie przy takiej opcji. Nie słyszałem w każdym razie, żeby w panelu reklamowym pojawiły się w związku ze zmianami dodatkowe opcje, typu gdzie/w jaki dzień miałaby być wyświetlana reklama z określonym zdjęciem. Ktoś zresztą już to testował i ze screenów wynika, że reklamodawca nie ustala żadnego harmonogramu:

      http://allfacebook.com/ads-manager-six-domain-sponsored-stories-images_b123689

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail