X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Konferencja „Buzz marketing”: zadbaj o dobre opinie w sieci

Konferencja „Buzz marketing”: zadbaj o dobre opinie w sieci

reklama


Wydarzenie jest organizowane przez agencję buzz marketingową Re:buzz, Brand24 oraz firmę Virtal.

Zapisów można dokonywać do 21 października. Konferencja nie ma charakteru otwartego, decyzję o przyznaniu miejsca podejmuje organizator. Dodatkowe wejściówki można zdobyć rozwiązując ‘rebuzzy’ pozostawione na Forsquare (wybrane warszawskie biurowce) oraz w social media.

Program konferencji:

  • Jak wykorzystywać monitoring i analizę internetu w kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych.
  • Jak skutecznie i etycznie prowadzić kampanie buzz marketingowe.
  • Jakie możliwości dają obecnie działania pozycjonerskie i na ile można wpływać na wyniku w Google.
  • Jak marka może reagować na nierzetelne / szkalujące opinie w sieci.
  • Na ile – w swoich opiniach – mogą pozwolić sobie konsumenci, a na ile dziennikarze.
  • Kiedy recenzja / opinia przestaje być środkiem wyrażania swoich poglądów, a staje się naruszeniem prawa.

Warsztaty poprowadzą:

  • Krzysztof Małecki – założyciel i dyrektor zarządzający FFW Communication – grupy marketingowej, specjalizującej się w tworzeniu społeczności dla biznesu. Wśród klientów FFW są m.in. HP, Getin Noble Bank, BRE Bank, Accenture, Asseco, Home.pl. Unizeto Technologies, Lenovo, Bosch und Siemens Hausgeräte, Volkswagen Poznań, Symantec Polska, Maserati.
  • Jarosław Roszkowski – dyrektor działu analiz w Brand24. 17 lat doświadczenia na rynku mediów nowych
    i tradycyjnych. Entuzjasta social media marketingu.
  • Kamil Sokołowski – dyrektor zarządzający agencji Re:buzz. Wieloletni dziennikarz mediów marketingowych, były digital manager w agencji TBWA/Tequila. Pasjonat nowych mediów, fan technologii oraz poszukiwacz innowacji w służbie markom. Pracował dla takich Klientów jak Kompania Piwowarska (Tyskie Klasyczne), Reckitt Benckiser (Durex), Mondelez (Maxwell House) czy Pernorid Ricard (Chivas Regal).
  • Marcin Sarna – radca prawny. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym. Jest członkiem rady nadzorczej jednej z warszawskich spółek akcyjnych.
  • Paweł Kuźma – założyciel firmy Virtal, gdzie od lipca 2011 r. pełni funkcję prezesa zarządu. Związany z marketingiem w wyszukiwarkach od 2005 r. Przez okres 5 lat zarządzający pozycjonowaniem serwisów Grupy Polskapresse, właściciela m.in. serwisu gratka.pl, naszemiasto.pl notowanych w zestawieniu największych grup witryn w rankingu Megapanel PBI/Gemius.

Liczba miejsc jest ograniczona. Szczegóły na stronie rebuzz.pl.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail