reklama
Spot reklamowy Volvo, na którym Jean-Claude Van Damme wykonuje efektowny szpagat pomiędzy dwoma jadącymi ciężarówkami, zrobił furorę wśród internautów. Reklama, która miała pokazać, jak dokładny jest układ kierowniczy w ciężarówkach marki, doczekała się licznych parodii. Wirusowość „epickiego szpagatu” Van Damme’a wykorzystali także administratorzy fan page’y marek. Przedstawiamy krótki przegląd najlepszych przeróbek wideo i grafik z cyklu: „Ja Vam Damm Szpagat”.
Miliony wyświetleń
Niezwykle pomysłowa i zrealizowana z wielką dbałością reklama, wyjątkowo wciągnęła i spodobała się widzom. Nic w tym dziwnego, ten spot to prawdziwe dzieło sztuki. Bawi, rozśmiesza i jednocześnie imponuje, a wszystko to okraszone pięknym zachodem słońca, dwoma urzekającymi, złotymi ciężarówkami firmy Volvo i uspokajającymi dźwiękami utworu Enyi.
Nagranie w błyskawiczny sposób zyskało sławę i miliony wyświetleń. Sukces spotu szybko został wykorzystany przez internautów, tworzących przeróbki sławnego filmu oraz przez inne firmy, wykorzystujące jego popularność do reklamowania swoich produktów.
Poniżej, dla przypomnienia, oryginalny spot. Sami oceńcie, która wersja Wam podoba się najbardziej.
Kaczyński, Majewski czy Channing Tatum?
W Polsce, najwięcej internautów obejrzało parodię reklamy z Jarosławem Kaczyńskim w roli głównej. Film na YouTubie doczekał się aż 1 547 248 wyświetleń.
Swoją wersję popularnego spotu stworzył też Szymon Majewski, który pokazuje swoją sprawność fizyczną, przemierzając drogę na 4 ciężarówkach-zabawkach.
Również Channing Tatum pokusił się o stworzenie swojego spotu, inspirowanego reklamą z Van Damme’m. Aktor stara się powtórzyć sztuczkę na dwóch wózkach służących do przewożenia potraw i jedzenia.
Dużą konkurencję wszystkim przeróbkom, zrobił na pewno Jauhen Jakus, mieszkaniec Grodna, który bez żadnych zabezpieczeń wykonuje szpagat na dwóch jadących samochodach.
Tic Tak, Serce, Groszek czy Henio?
Również inne marki korzystają na popularności reklamy z Van Damme’em, tworząc swoje odpowiedniki gwiazdora wykonującego swój popisowy numer między dwoma ciężarówkami.
Motyw pochodzący z reklamy Volvo z udziałem Van Damme’a, wykorzystał Bonduelle – Groszek zaprezentował niedawno na Facebooku, że produkty tej marki są idealnie wyważone.
Popularne Serce, z duetu „Serce i Rozum”, również pokazało światu swoją inspirację, w której widzimy szpagat pomiędzy saniami Mikołaja.
Ekspert Tesco – sympatyczny Henio –w swojej wersji obiecuje: „Ja Vam Dam szpagata”.
Tic Tac, mimo że bez szpagatu, także dołączył do grona firm, które zainspirowały się Volvo.
Gimnastyczne popisy Van Damme’a nie umknęły uwadze administratorów fan page’a Coca-Cola. Święty Mikołaj jeszcze przed końcem grudnia zaprezentował “epicki szpagat” na dwóch jadących ciężarówkach Coca-Coli.