X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Cel jest nieznany – instagramowa gra lotniska Schipol

Cel jest nieznany – instagramowa gra lotniska Schipol

reklama


Lotnisko Schipol, jak każde inne, chce przyciągnąć do siebie więcej turystów. Zrezygnowało ono jednak ze zwykłych, popularnych form marketingu na rzecz prostej, aczkolwiek przyciągającej tłumy – gry na Instagramie. W grze mamy 300 miejsc, do których przypisanych jest od 5 do 10 hashtagów. Kiedy zaczynasz kolejny poziom, gra losowo wybiera miejsce i ściąga najnowszy content z  API Instagrama wraz z hashtagami. Gracze mają za zadanie zgadnąć gdzie zdjęcia były zrobione.

źródło:digiday.com

źródło:digiday.com

Za pomoc służą takie wskazówki jak: czas lokalny, czas lotu, informacje o tym czy lot startuje z Schipolu oraz listę linii lotniczych, które mogą być wezwane do pomocy. Jednak za każde użycie wskazówki traci się punk, a na zgadnięcie każdego miejsca mamy tylko 4 minuty.

Każdy poziom gry ściąga nowe zdjęcia z Instagramu. Natomiast z pośród 50 najlepszych graczy rozlosowane będą dwa bilety do wybranego miejsca – oczywiście jeśli jest to cel do którego odlatują samoloty z Schipolu.

Stronę internetową, w tym bazę danych, CMS i animację, opracowała agencja Superhero Cheesecake. Strona działa na różnych platformach i została zaprojektowana przez belgijskiego projektanta Mathieu Michaux.

Jeśli chcecie spróbować swoich sił w grze, dostępna jest ona pod tym adresem.

  • Tymoteusz Malkus

    Lotnisko Chopina na Twitterze publikowalo zdjęcia lotnisk z pytaniem co to za miasto,w którym znajduje sie obiekt na zdjęciu.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail