reklama
Program warsztatów:
Panel Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście
Czas: 9.00-11.00
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala nr 402
Panel będzie oparty o wnioski płynące z rocznego Programu “Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście” i rekomendacje związane z przedsiębiorczością ludzi młodych w Polsce zebranych w Manifeście Młodych Przedsiębiorców.
Zagadnienia:
- Otoczenie prawne
- Swoboda działalności gospodarczej
- Lokalna administracja
- Ekosystem startupowy
- Rozwój przedsiębiorczości
Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
- Krzysztof Wróblewski, Menedżer Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście:
- Ullrich Schröder, Członek Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego,
- Maciej Zbigniew Szymik, Dyrektor Generalny Grupy Leader,
- Jerzy Toborowicz, Konsultant ekonomiczny w The World Bank,
- Dimitris Tsigos, Przewodniczący European Confederation of Young Entrepreneurs,
- Dariusz Żuk, Dyrektor Zarządzający w Polska Przesiębiorcza.
Moderator:
Janusz Dramski, Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach
Akademia Marketingu i Sprzedaży „Marketing i Sprzedaż 3.0”
Warsztat 1 “Jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnej sprzedaży, czyli E-commerce 3.0”
Czas: 11.30-13.30
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala 103
Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
– Dominik Kaznowski, Dyrektor ds. E-commerce Grupy PWN
Zagadnienia:
- Obsługa klienta online – co wpływa na decyzje zakupowe klientów online?
- Zakupy online versus offline, czyli showrooming w służbie e-commerce
- Mieszane modele sprzedaży online/offline
- Social commerce, media społecznościowe na zakupach
- Lojalizacja klienta i marketing baz danych
Warsztat 2 ” “Personal branding 3.0 – skuteczne promowanie i komunikowanie siebie”
Czas: 14.00-16.00
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala 103
Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
– dr Maria Buszman-Witańska, Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk, Kierownik Studiów Podyplomowych z zakresu PR Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Zagadnienia:
- Jak przygotować koncepcję własnej marki osobistej?
- Czym jest marka osobista i dlaczego opłaca się ją mieć?
- Jak rozwiązać dylematy marka osobista, czy marka firmy i jej produktów? Jak budować własną markę czyli ocenić potencjał, określić cele, konkurencję, wybrać atrybuty i przygotować opowieść?
- Jak zarządzać marką – promować i rozwijać markę w erze WEB 3.0?
Warsztat 3 „Social media 3.0 – Content marketing, czyli jak skutecznie sprzedawać dzięki interesującej treści?”
Czas: 16.30-18.30
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala 103
Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
– Grzegorz Miłkowski, PR Director Content House
Zagadnienia:
- Czym tak naprawdę jest content marketing? Media społecznościowe w służbie marketingu treści.
- Jak budować własne media? Dywersyfikacja komunikacji w mediach społecznościowych kluczem do sukcesu.
- Co musi wiedzieć przedsiębiorca, żeby skutecznie wdrożyć strategię content & social marketing?
- Jak sprzedawać za pomocą interesującej treści?
- W jaki sposób myśleć o swojej firmie w kontekście tworzenia wartościowej treści na potrzeby?
24 WRZEŚNIA 2014 ROKU
Panel dyskusyjny„Polskie Startupy na starcie?”
Czas: 9.00-11.00
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala nr 402
Panel będzie próbą odpowiedzi na postawione pytanie w temacie tego spotkania. W ostatnich czasach bardzo dużo mówi się o startupach, ich roli dla gospodarki, innowacyjności i zaangażowaniu w ich rozwój młodych ludzi.
Zagadnienia:
- Optymalny ekosystem wspierania rozwoju startupów z zaangażowaniem administracji publicznej i prywatnych instytucji.
- Fundusze publiczne i sektor prywatny – różnice interesów i obszary współdziałania w transferze technologii.
- Rola uczelni wyższych i instytucji badawczych w rozwoju innowacyjnej gospodarki.
- Zmiana myślenia w korporacjach na temat współpracy ze startupami, ich finansowania oraz tworzenia startupów we własnych strukturach.
- Narzędzia i świadomość marketingowa polskich startupowców.
- Przygotowanie mentalne i biznesowe społeczeństwa polskiego do innowacyjnego myślenia i tworzenia kultury startupowej w rozwoju gospodarki – podsumowanie okresu programowania 2007-2013 UE.
Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
- Michał Bańka, Dyrektor Departamentu Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
- Krzysztof Jedziniak, Investment Director – Central and Eastern Europe, UK Trade & Investment in British Embassy in Poland,
- Sara Koślińska, Prince’s Trust i CEE Changers w Londynie,
- Krzysztof Rytel, Prezes Zarządu Avanu Venture Capital Management
Sp. z o.o., - Dimitris Tsigos, Przewodniczący European Confederation of Young Entrepreneurs w Brukseli,
Moderator:
Janusz Dramski, Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach
25 WRZEŚNIA 2014 ROKU
Start – Your Business – Up
Jest to blok w całości poświęcony tematyce startupowej. Przez cały dzień w akceleratorze biznesu Business Link Katowice będą odbywały się warsztaty, spotkania i konsultacje dla startupowców i firm, które poszukują odpowiedzi na różne pytania związana z prowadzeniem własnego biznesu, przekształcaniem w biznes własnych pomysłów startupowych, czy też przekuwaniu pasji na działalność biznesową. Dzień zakończymy Startup Mixerem organizowanym przez inkubatory przedsiębiorczości AIP Śląsk.
Data: 25 września 2014 r., godz. 10.00-17.00
Miejsce: Business Link Katowice (Katowice, ul. Chorzowska 6)
Sala konferencyjna – wykłady
- 10.00-12.00 – venture capital, Krajowy Fundusz Kapitałowy
- 12.30-14.30 – e-commerce, Mateusz Kowalczyk, i-sklep.pl
- 15.00-17.00 – new marketing, Jakub Nagórski, kręci się! agencja kreatywna
Labolatorium Kreatywne – warsztaty
- 10.00-12.00 – new marketing – Kuba Nagórski, kręci się! agencja kreatywna
- 12.30-14.30 – PR, czyli jak „zrobić” wizerunek – Marcin Tutaj, 3S – Strefa dobrej komunikacji
- 15.00-17.00 – e-commerce – Marcin Rutkowski, i-sklep.pl
Shanghai Meeting Room – konsultacje
- 10.00-12.00 – e-commerce – Katarzyna Oruba i Grzegorz Sadłoń, i-sklep.pl
- 12.30-14.30 – business branding – Tomasz Gorol, BRANDGT
- 15.00-17.00 – fundusz seedowy – Mateusz Maik, AIP Seed Capital
San Francisco room – konsultacje
- 10.00-12.00 – prawo – Notariusz Iwona Piwowarczyk-Wróblewska
- 12.30-14.30 – fundusz VC – Krzysztof Wróblewski, Avanu Venture Capital Management Sp. z o.o.
- 15.00-17.00 – prawo – Silegis Kancelaria Adwokacka, adw. Łukasz Baj
Laboratorium Wiedzy – konsultacje
- 10.00-12.00 – prawo – EUROIUS Kancelaria Radców Prawnych Drząszcz, Kucharski, Magaczewski sp. p.
- 12.30-14.30 – prawo – EUROIUS Kancelaria Radców Prawnych Drząszcz, Kucharski, Magaczewski sp. p.
- 15.00-17.00 – prawo – Notariusz Iwona Piwowarczyk-Wróblewska
STARTUP MIXER Z CZWARTKIEM SOCIAL MEDIA
Data: 25 września 2014 r., godz. 19.00-23.00
Miejsce: Oko Miasta (Katowice, Rondo im. gen. Ziętka 1)
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji na stronie www.kongresmsp.eu. Więcej szczegółów na tej samej stronie oraz na fanpage’u Organizatorów EFMP: https://www.facebook.com/forummlodychrig
Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS
Źródło: informacja prasowa