X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Akademia Marketingu i Sprzedaży – program warsztatów

Akademia Marketingu i Sprzedaży – program warsztatówfot. © graja - bank zdjęć Fotolia.com

Program warsztatów:

Panel Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście
Czas: 9.00-11.00
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala nr 402

Panel będzie oparty o wnioski płynące z rocznego Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście” i rekomendacje związane z przedsiębiorczością ludzi młodych w Polsce zebranych w Manifeście Młodych Przedsiębiorców.

Zagadnienia:

  • Otoczenie prawne
  • Swoboda działalności gospodarczej
  • Lokalna administracja
  • Ekosystem startupowy
  • Rozwój przedsiębiorczości

Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):

  • Krzysztof Wróblewski, Menedżer Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście:
  • Ullrich Schröder, Członek Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego,
  • Maciej Zbigniew Szymik, Dyrektor Generalny Grupy Leader,
  • Jerzy Toborowicz, Konsultant ekonomiczny w The World Bank,
  • Dimitris Tsigos, Przewodniczący European Confederation of Young Entrepreneurs,
  • Dariusz Żuk, Dyrektor Zarządzający w Polska Przesiębiorcza.

Moderator:
Janusz Dramski, Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach

Akademia Marketingu i Sprzedaży „Marketing i Sprzedaż 3.0”
Warsztat 1 „Jak skutecznie budować relacje z klientem w wirtualnej sprzedaży, czyli E-commerce 3.0”
Czas: 11.30-13.30
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala 103

Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
Dominik Kaznowski, Dyrektor ds. E-commerce Grupy PWN

Zagadnienia:

  • Obsługa klienta online – co wpływa na decyzje zakupowe klientów online?
  • Zakupy online versus offline, czyli showrooming w służbie e-commerce
  • Mieszane modele sprzedaży online/offline
  • Social commerce, media społecznościowe na zakupach
  • Lojalizacja klienta i marketing baz danych

Warsztat 2 ” „Personal branding 3.0 –  skuteczne promowanie i komunikowanie siebie”
Czas: 14.00-16.00
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala 103

Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
dr Maria Buszman-Witańska, Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk, Kierownik Studiów Podyplomowych z zakresu PR Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Zagadnienia:

  • Jak przygotować koncepcję własnej marki osobistej?
  • Czym jest marka osobista i dlaczego opłaca się ją mieć?
  • Jak rozwiązać dylematy marka osobista, czy marka firmy i jej produktów? Jak budować własną markę czyli ocenić potencjał, określić cele,  konkurencję,  wybrać atrybuty i przygotować opowieść?
  • Jak zarządzać marką – promować i rozwijać markę w erze WEB 3.0?

Warsztat 3 „Social media 3.0 – Content marketing, czyli jak skutecznie sprzedawać dzięki interesującej treści?”
Czas: 16.30-18.30
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala 103

Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):
Grzegorz Miłkowski, PR Director Content House

Zagadnienia:

  • Czym tak naprawdę jest content marketing? Media społecznościowe w służbie marketingu treści.  
  • Jak budować własne media?   Dywersyfikacja komunikacji w mediach społecznościowych kluczem do sukcesu.
  • Co musi wiedzieć przedsiębiorca, żeby skutecznie wdrożyć strategię content & social marketing?
  • Jak sprzedawać za pomocą interesującej treści?
  • W jaki sposób myśleć o swojej firmie w kontekście tworzenia wartościowej treści na potrzeby?

 

24 WRZEŚNIA 2014 ROKU

Panel dyskusyjny„Polskie Startupy na starcie?”

Czas: 9.00-11.00
Miejsce: Centrum Konferencyjne (Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego), Sala nr 402

Panel będzie próbą odpowiedzi na postawione pytanie w temacie tego spotkania. W ostatnich czasach bardzo dużo mówi się o startupach, ich roli dla gospodarki, innowacyjności i zaangażowaniu w ich rozwój młodych ludzi.

Zagadnienia:

  • Optymalny ekosystem wspierania rozwoju startupów z zaangażowaniem administracji publicznej i prywatnych instytucji.
  • Fundusze publiczne i sektor prywatny – różnice interesów i obszary współdziałania w transferze technologii.
  • Rola uczelni wyższych i instytucji badawczych w rozwoju innowacyjnej gospodarki.
  • Zmiana myślenia w korporacjach na temat współpracy ze startupami, ich finansowania oraz tworzenia startupów we własnych strukturach.
  • Narzędzia i świadomość marketingowa polskich startupowców.
  • Przygotowanie mentalne i biznesowe społeczeństwa polskiego do innowacyjnego myślenia i tworzenia kultury startupowej w rozwoju gospodarki  – podsumowanie okresu programowania 2007-2013 UE.

Zaproszeni eksperci (w porządku alfabetycznym):

  • Michał Bańka, Dyrektor Departamentu Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
  • Krzysztof Jedziniak, Investment Director – Central and Eastern Europe, UK Trade & Investment in British Embassy in Poland,
  • Sara Koślińska, Prince’s Trust i CEE Changers w Londynie,
  • Krzysztof Rytel, Prezes Zarządu Avanu Venture Capital Management
    Sp. z o.o.,
  • Dimitris Tsigos, Przewodniczący European Confederation of Young Entrepreneurs w Brukseli,

 
Moderator:
Janusz Dramski, Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach

 

25 WRZEŚNIA 2014 ROKU

Start – Your Business – Up

Jest to blok w całości poświęcony tematyce startupowej. Przez cały dzień w akceleratorze biznesu Business Link Katowice będą odbywały się warsztaty, spotkania i konsultacje dla startupowców i firm, które poszukują odpowiedzi na różne pytania związana z prowadzeniem własnego biznesu, przekształcaniem w biznes własnych pomysłów startupowych, czy też przekuwaniu pasji na działalność biznesową. Dzień zakończymy Startup Mixerem organizowanym przez inkubatory przedsiębiorczości AIP Śląsk.

Data: 25 września 2014 r., godz. 10.00-17.00
Miejsce: Business Link Katowice (Katowice, ul. Chorzowska 6)
Sala konferencyjna – wykłady

  • 10.00-12.00 – venture capital, Krajowy Fundusz Kapitałowy
  • 12.30-14.30 – e-commerce, Mateusz Kowalczyk, i-sklep.pl
  • 15.00-17.00 – new marketing, Jakub Nagórski, kręci się! agencja kreatywna

Labolatorium Kreatywne – warsztaty

  • 10.00-12.00 – new marketing – Kuba Nagórski, kręci się! agencja kreatywna
  • 12.30-14.30 – PR, czyli jak „zrobić” wizerunek – Marcin Tutaj, 3S – Strefa dobrej komunikacji
  • 15.00-17.00 – e-commerce – Marcin Rutkowski, i-sklep.pl

Shanghai Meeting Room – konsultacje

  • 10.00-12.00 – e-commerce – Katarzyna Oruba i Grzegorz Sadłoń, i-sklep.pl
  • 12.30-14.30 – business branding – Tomasz Gorol, BRANDGT
  • 15.00-17.00 – fundusz seedowy – Mateusz Maik, AIP Seed Capital

San Francisco room – konsultacje

  • 10.00-12.00 – prawo – Notariusz Iwona Piwowarczyk-Wróblewska
  • 12.30-14.30 – fundusz VC – Krzysztof Wróblewski, Avanu Venture Capital Management Sp. z o.o.
  • 15.00-17.00 – prawo – Silegis Kancelaria Adwokacka, adw. Łukasz Baj

Laboratorium Wiedzy – konsultacje

  • 10.00-12.00 – prawo – EUROIUS Kancelaria Radców Prawnych Drząszcz, Kucharski, Magaczewski sp. p.
  • 12.30-14.30 – prawo – EUROIUS Kancelaria Radców Prawnych Drząszcz, Kucharski, Magaczewski sp. p.
  • 15.00-17.00 – prawo – Notariusz Iwona Piwowarczyk-Wróblewska

STARTUP MIXER Z CZWARTKIEM SOCIAL MEDIA
Data: 25 września 2014 r., godz. 19.00-23.00
Miejsce: Oko Miasta (Katowice, Rondo im. gen. Ziętka 1)

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji na stronie www.kongresmsp.eu. Więcej szczegółów na tej samej stronie oraz na fanpage’u Organizatorów EFMP: https://www.facebook.com/forummlodychrig

Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS
Źródło: informacja prasowa

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail