X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Blogerka stworzyła własną markę i zarabia nawet 8 mln dolarów!

Blogerka stworzyła własną markę i zarabia nawet 8 mln dolarów!fot. theblondesalad.com/#

reklama


Nie ma wątpliwości, że blogi cieszą się w ostatnim okresie ogromną popularnością i przeżywamy prawdziwy rozkwit, a może nawet zasyp blogów o różnorakiej tematyce. Blogowanie stało się już od dawna sposobem na życie. Jeszcze niedawno opisywaliśmy nawet historię blogerki, która zarabiała na testowaniu wibratorów. Tematyka blogów ulega więc rozszerzeniu, a dziś prowadzi się także blogi na tematy do tej pory uznawane za niszowe. Wciąż jednak dominują te związane z modą a na nich, jak pokazuje przykład Chiary Ferragni, można zarobić coraz więcej. Wystarczy zamienić pomysł na biznes.

Posty sponsorowane, reklamy i współpraca z firmami to zaledwie jedna trzecia przychodu z bloga The Blonde Salad, który prowadzi Chiara Ferragni, jego założycielka, obecnie wspierana przez 14-osobowy zespół specjalistów do spraw sprzedaży, marketingu, treści i wizerunku. Coraz mniej można zatem doświadczyć na stronie wpisów sponsorowanych, bo te jak uznano mogą szkodzić wiarygodności marki. Poza postami dotyczącymi prywatnego życia Ferragni na blogu znajdziemy też informacje o najnowszej kolekcji butów Chiara Ferragni Collection i innych inspiracjach, w których nie brakuje odnośników do sklepu. Do powstania kolekcji przyczyniła się dotacja od prywatnego inwestora. Ferragni wraz z zespołem świetnie wykorzystali otrzymane pieniądze i dziś jej buty sprzedawane są w 200 sklepach w 25 krajach w cenie 200-500 dolarów za parę.

Synergia kanałów komunikacyjnych

Oprócz bloga Chiara Ferragni prowadzi także profile w mediach społecznościowych. Na Facebooku lubi ją ponad 850 tys. osób, ale już na Instagramie ma prawie 2,8 miliona obserwujących. Za zdjęcia prywatne typu selfie czy z rodziną, Ferragni otrzymuje nawet 100 tysięcy polubień. Ponadto blogerka wraz z zespołem prowadzi oficjalny kanał YouTube, Twittera, profil na Google+ i Pintereście.

Receptą na sukces okazał się więc pomysł, który pozwolił autorce bloga wyjść poza rutynowe metody pozyskiwania dochodu z “pamiętnika internetowego”. To zapewne wskazówka dla całej branży.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail