X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Lubisz biegać? Twój wysiłek (dosłownie) zaprocentuje

Lubisz biegać? Twój wysiłek (dosłownie) zaprocentujefot. © Brian Jackson - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


IDEA Bank, we współpracy z serwisami Endomondo i Money.pl, przygotował bardzo ciekawą akcję marketingową, w której nagradzany jest wysiłek jego klientów. Przedsięwzięcie pod nazwą „IDEA RUN” w założeniu ma być skierowane do „zapalonych biegaczy”, którzy korzystając z aplikacji Endomondo mogą „wybiegać” sobie wyższe oprocentowanie na lokacie. Jak głosi komunikat akcji:

Biegasz? Biegnij! I patrz jak rośnie procent na Twojej lokacie. Ruszyła bowiem spektakularna akcja „IDEA RUN”, skierowana do zapalonych biegaczy. To wspaniała idea – im więcej biegasz, tym większy procent na lokacie otrzymasz od banku. Czyż to nie piękne, łączyć przyjemne z pożytecznym?

fot. Money.pl

fot. Money.pl

Więcej biegasz, więcej zarobisz

Na potrzeby akcji IDEA Bank wprowadził do oferty nowy produkt bankowy – specjalną Lokatę „IDEA RUN”. Lokata zakładana jest na krótki okres – nawet 4 miesiące (ma jednak charakter odnawialny), a minimalna kwota, którą należy ulokować wynosi 1000 zł. Nie trzeba przy tym zakładać konta bankowego ani zobowiązać się do korzystania z dodatkowych produktów bankowych. Lokatę można założyć przez internet. Wraz z wnioskiem o założenie, użytkownik jest również zobowiązany do przesłania do banku numeru wniosku, a także nazwy użytkownika (nick) oraz ID używanych w Endomondo.

Teraz czas na kwestię najistotniejszą – oprocentowanie lokaty. Podstawowa stawka wynosi 3,6%, natomiast dzięki przebiegniętym kilometrom użytkownik może sukcesywnie zwiększać oprocentowanie, maksymalnie do poziomu 4%. Tak przedstawiają się progi dla poszczególnych wartości oprocentowania:

fot. ideabank.pl

fot. ideabank.pl

Akcja ma trwać miesiąc i zakończy się 31 października. Jak wskazują statystyki z Endomondo, najlepsi użytkownicy w ciągu nieco ponad tygodnia zdążyli już przebiec ponad 200 kilometrów! Póki co w akcji bierze udział ponad 10 tysięcy uczestników, którzy przebiegli łącznie blisko 129 tys. km.

Nike wytyczył szlaki

Dodajmy na koniec, że pomysł nagradzania amatorów biegania za ich wysiłek nie jest zupełnie nowy. Wcześniej na taki pomysł wpadli chociażby marketingowcy Nike. Meksykański oddział amerykańskiego giganta we współpracy z agencją JSM przeprowadził akcję pod hasłem „Nike Auction: Make Your Sweat Count”. Użytkowników zachęcano do brania udziału w aukcjach, w których nagrodami były m.in. buty Nike do biegania (a także masa innych gadżetów producenta). Walutą były natomiast wybiegane i zarejestrowane w aplikacji Nike+ kilometry. Jak widać podstawowa różnica w stosunku do akcji IDEA Banku polegała na tym, że użytkownik rywalizował jednocześnie z innymi biegaczami.

Dokładny opis Lokaty „IDEA RUN” dostępny tutaj. Z regulaminem Lokaty można zapoznać się na stronach IDEA Banku.

  • Wojciech Rynkiewicz

    Świetna akcja na Eurobanku, Endomondo i Money.pl – super, że zwróciliście na nią uwagę!

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail