reklama
Zmiany dotyczą prawie wszystkich kategorii, jakich mogliśmy używać korzystając z tego narzędzia. Do dotychczas istniejących dodano także nowe opcje, które ułatwiają i dopełniają przeprowadzane przez nas analizy. Do kategorii analizy mediów społecznościowych dodano licznik polubień, udostępnień i komentarzy na panelu. Do wyników analiz wprowadzono wskaźnik popularności witryn, co pomaga nam w określeniu istotności wzmianki, w której znajduje się analizowane przez nas hasło, co wpływa na oszczędność naszego czasu i lepsze zorganizowanie pracy, w której wykorzystamy przeprowadzoną analizę.
Do nowych rozwiązań możemy niewątpliwe zaliczyć wskaźnik influence score, który zbiera i przedstawia w jednolitej formie zestawienie analiz zasięgu, popularności, interaktywności i aktywności badanego źródła.
Bardziej czytelne i rozbudowane stały się zaawansowane statystyki, porównania z innymi markami oraz alerty i powiadomienia, które w ważnych przypadkach i znaczących dla nas wynikach będą natychmiast przesyłane na naszą skrzynkę mailową. W dodatku nie musimy się już denerwować witrynami o małej wartości, które wyłapie filtr SPAM-u. Ulepszono także system monitorowania forów dyskusyjnych, który jeszcze lepiej grupuje i analizuje wyniki z nich pozyskiwane. W nowej wersji narzędzia, twórcy udostępnili także historię treści z ostatnich 4 lat. A jest ich całkiem pokaźna liczba – ponad 3 miliardy.
Brand24 jest jednym z najpopularniejszych narzędzi do monitorowania i analizowania treści witryn internetowych. Korzystają z niego klienci z ponad 30 krajów z całego świata, do których należą najwięksi producenci z różnych branży. Jak przekonują twórcy narzędzia, dotychczasowi użytkownicy platformy z pewnością odczują zmiany na lepsze, jeżeli chodzi o wygodę korzystania, zwiększenie zakresu przeprowadzanych analiz i większą ich dokładność.
Więcej informacji: brand24.pl/nowy.