reklama
W czasie konferencji Digital Marketing Innovation, która odbędzie się 24 marca 2015 w Warszawie, uczestnicy dowiedzą się, jak wdrażać innowacje w komunikacji marketingowej i jak budować w oparciu o nie nowoczesny biznes.Gościem specjalnym konferencji będzie Paul Papadimitriou, światowej klasy specjalista od wdrażania innowacji w biznesie i marketingu.
Program konferencji obracać będzie się wokół trzech kluczowych haseł: innowacja, marketing i technologia, ale najważniejszym elementem wszystkich wystąpień będzie konsument ery digital i zmiany, jakie zaszły w jego zachowaniu i oczekiwaniach.
W czasie tego wydarzenia uczestnicy dowiedzą się również, jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w digital, wdrażać efektywne procesy w zintegrowanych kampaniach marketingowych, a przede wszystkim jak zrozumieć konsumenta ery digital i jak do niego dotrzeć.
Zwieńczeniem konferencji będzie debata:
Dwie funkcje biznesu – marketing i innowacja, jak dostosować się do ery digital.
Weźmą w niej udział Paul Papadimitriou, Łukasz Wejchert oraz Michał Brański. Poprowadzi ją Ivan Hernandez.
Dyskusja będzie dotyczyła przede wszystkim inwestowania w nowe technologie i prowadzenia biznesów opartych o nie oraz możliwości, jakie niesie ze sobą rozwój Internetu. Nowe technologie nie zawsze są tożsame z innowacyjnością, bo ważne jest to na ile firmy potrafią wpleść technologie w swój biznes i wykorzystać ich potencjał. Paneliści będą dyskutować również nad sposobami wykorzystywania nowych technologii w tradycyjnym biznesie tak, aby uczynić go bardziej innowacyjnym, wyprzedzić konkurencje i wyjść na przeciw oczekiwaniom konsumentów.
W marketingu opartym o technologię nie chodzi wyłącznie o efektywność, ale przede wszystkim o doświadczenia. Nowe technologie to nie tylko narzędzia zwiększające wydajność procesów, ale interfejs, w którym marketing widzi i dotyka cyfrowego świata oraz cyfrowego konsumenta.
Strategia, marketing i nowe technologie są ze sobą ściśle związane. Innowacja technologiczna wywiera coraz większy wpływ na komunikację marketingową, relacje z konsumentami oraz tworzenie nowych produktów. Jeśli nie docenimy tego wpływu również na strategię, możemy stracić możliwość wprowadzania innowacji do swojego biznesu.
Więcej na stronie http://digitalthinktank.pl/innovation/
SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.