reklama
Facebook logo. Teraz tak szczerze – nikt by tego zauważył. Tylko wprawni obserwatorzy, sokole oczy lub głęboko zadumani nad sensem ponownego logowania się na Facebooka i przypatrujący się logo mogliby taką różnicę zauważyć. Największa zmiana dotyczy… literki “a”. Teraz jest bardziej zaokrąglona i “puszysta”. Pozostałe litery nazwy portalu są minimalnie wyższe i smuklejsze.
Jak powiedział Josh Higgins, dyrektor kreatywny Facebooka, logo zostało odświeżono aby uczynić go bardziej przyjaznym i przystępnym, a cała zmiana to nie tylko graficzny lifting, ale dostosowanie logo do mobilnej wersji Facebooka.
Odświeżona wersja napisu jest wynikiem współpracy Facebooka i Erica Olsona. Warto dodać, że favicon (ikonka “f” w lewym górnym rogu) nie ulegnie zmianie.
Facebook logo
A poniżej porównanie starej i nowej wersji logo:
Która wersja podoba Wam się bardziej?
Ewolucja logotypu Facebooka
Czytaj więcej: