reklama
Eksperci i reklamowi liderzy spotkali się w niedawno otwartym, warszawskim klubie The View, aby porozmawiać o przyszłości branży e-reklamy.
Cała impreza skupiała się wokół superbohaterów, a jednym z nich okazał się Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24, który opowiedział słuchaczom o najlepszych praktykach w budowaniu i promowaniu swojego biznesu online. W gronie prelegentów był również Robert Ruju z Google. Jego prezentacja “Potrójne zwycięstwo: Programmatic Direct”, mówiąca o tym, że potrójnym zwycięstwem jest taki proces zakupu i sprzedaży reklamy cyfrowej, w którym wszystkie trzy kluczowe postacie zaangażowane w proces odnoszą korzyści, była bardzo merytoryczna i pozwoliła wszystkim uczestnikom doszkolić się w kwestiach związanych z branżą e- reklamy.
Kolejna część spotkania opierała się na prezentacjach Łukasza Kapuśniaka z Cloud Technology, Marty Lech-Maciejewskiej z iBillboard Polska, Marcina Olszewskiego z Media Impact Polska oraz Macieja Wyszyńskiego z Sociomantic Labs. Tematem były głównie marketingowe supermoce oraz o konsekwencje zmieniającego się ekosystemu reklamowego. Według prelegentów, programmatic nie może być postrzegany tak samo jak retargeting, mimo tego, że dwa te zjawiska się ze sobą wiążą.
Cameran Harman z LiveRaila (Facebooka) by kolejnym prezentującym i skupił się reklamach natywnych w przestrzeni mobilnej, które obecnie są co najmniej dwa razy skuteczniejsze od kampanii prowadzonych poza kanałami social media i trafiają do prawie 90% użytkowników.
Z kolei Radek Górka z Allegro, postanowił opowiedzieć słuchaczom o tym, że powoli zanika granica pomiędzy rzeczywistością offline i online. Dla przykładu – prawie 80% osób do 25 roku życia w trakcie oglądania TV jest dostępnych online przez różne urządzenia mobilne, przez co wzrasta wartość marketingu wielokanałowego.
Gavin Wilson z Sociomantic Labs opowiadał o sile CRM, która według niego umożliwia skuteczną identyfikację klientów i ich potrzeb, przez co w efekcie firmy mogą osiągnąć założone cele.
Piotr Jaś oraz Bartosz Gąsiorowski byli prelegentami ostatniej części spotkania, a opowiadali oni o tym jak osiągnąć sukces w biznesie. Liczy się przede wszystkim pomysł, solidne jego podstawy, a także w pełni przemyślane przesłanki. Jako przykład efektownej kampanii podali oni “Zwrotkę Żywca”, na której sukces miała wpływ personalizacja, a także sam Barack Obama, będący inspiracją do stworzenia kampanii.