X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Aplikacje mobilne zdetronizują serwisy społecznościowe!

Aplikacje mobilne zdetronizują serwisy społecznościowe!fot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Czasy się zmieniły. Tuż po tym jak odblokujemy telefon, nie sięgamy do książki telefonicznej w celu rozmowy ze znajomym, partnerem czy klientem, ale otwieramy aplikacje. Jedną, drugą, trzecią. Najpierw Facebook, potem Messenger, żeby się z kimś skomunikować, Instagram, bo przecież jest tyle pięknych zdjęć do obejrzenia no i w końcu Allegro, bo idzie zima, a butów jak nie było, tak nie ma. Szafy na nie również.

Wszystko w jednym

Coraz bardziej stajemy się mobilni i stety bądź nie, uzależnieni od tych małych, magicznych niemalże urządzeń z wielkim ekranem. Przeglądamy nie tylko media społecznościowe, ale dużo, dużo więcej. Począwszy od kosmetyków, przez ubrania, a skończywszy na meblach, samochodzie i wakacjach. Tym samym, aplikacje mobilne pozwalające nam na rozmowę ze znajomymi, przesyłanie sobie zdjęć. filmów i GIFów, a także dające szanse zamówienia jedzenia na wynos są tym, co realnie może sprawić, że strony internetowe z dokładnie takimi samymi funkcjami przestaną nas “jarać” szybciej niż nam się to wydaje.

Okazuje się, że nie są to tylko puste słowa, bo raport BI Intelligence w pełni je potwierdził. Zobaczcie sami.

raport mobile

 

Aplikacje, dzięki którym możemy się komunikować się z innymi mają największy popyt na rynku mobilnym. Nie jest to zadziwiające, biorąc pod uwagę fakt, że jest to nie tylko łatwiejszy i często szybszy sposób na kontakt, ale również tańszy. Spadają także ceny urządzeń, a ich coraz nowsze aktualizacje tylko zachęcają do korzystania z nich, a co za tym idzie, również z appek.

Azja wie, co dobre

Najpopularniejsze w Azji aplikacje służące do wysyłania wiadomości to WeChat, KakaoTalk i LINE. Czemu o tym wspominam? Bo swoją innowacyjnością potrafiły tak zaangażować użytkowników, że są obecnie wiodącymi appkami na rynku, za którymi gdzieś daleko w tyle biegną ( a raczej próbują dogonić) serwisy internetowe.

Jaka jest przyszłość aplikacji?

Co ciekawe, media i marketerzy wciąż inwestują coraz większe pieniądze w Facebooka czy Twittera, podczas gdy oferowane usługi aplikacji mobilnych interesują ich zdecydowanie mniej. To się na pewno zmieni, ponieważ appki z każdą aktualizacją zapewniają coraz więcej funkcji, a także możliwości połączenia się użytkowników  z marką, wydawcami i reklamodawcami. Wszystko więc faktycznie zmierza w kierunku czysto mobilnym, prostym, funkcjonalnym. To miła odskocznia od codziennego zagmatwania i już mocno skomplikowanej codzienności.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail