reklama
Podczas uroczystości poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w konkursie, w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. Sklepy zostały podzielone według wielkości – nagrody otrzymały małe, a także średnie i duże e-sklepy. W tym roku wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.
W kategoriach z zakresu brandingu wyłoniono następujących laureatów:
Design roku
Laureat w grupie małych sklepów: NaturalChic.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: BRW.com.pl
Innowacja roku
Laureat w grupie małych sklepów: Pasujemi.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Ravelo.pl
Pomysł promocyjny roku
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Answear.com
Mobilny design roku
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Laureat w grupie małych sklepów: 4Gift.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Kazar.com
W kategoriach z zakresu sprzedaży wyłoniono następujących laureatów:
Przełamanie nieufności
Laureat w grupie małych sklepów: Gorseciarka.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Sephora.pl
Strona roku
Laureat w grupie małych sklepów: e-zabawkowo.pl
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Fly.pl
m-Commerce
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Zalando.pl
Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
W kategorii Najlepsza obsługa klienta konsumenci wybrali:
Laureat w grupie małych sklepów: Balladine.com
Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl
“Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe – mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. – mówi Patrycja Sass – Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej. – Elementem uroczystości, bardzo cenionym przez jej uczestników, jest networking biznesowy. Po zakończeniu Gali wszyscy wzięli udział w after party, które było doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży e-commerce w Polsce.” – dodaje Sass – Staniszewska.