reklama
Już od dłuższego czasu użytkownicy Sotrendera domagali się na nim Instagrama. Nie trudno się dziwić – w końcu to właśnie ta platforma stała się nie tylko popularna wśród pojedynczych jednostek, ale i całych firm. Instagram to przecież świetne miejsce dla budowania relacji i robienia biznesu.
Na ten moment, każda marka chcąca zaistnieć w sieci, musi być na Instagramie. Zdjęcia angażują bardziej niż na Twitterze i Facebooku, a samo korzystanie z aplikacji jest nie zwykle proste. Chyba właśnie dlatego pokochało ją ponad 400 milionów użytkowników na całym świecie.
Analiza w Sotrenderze
Sotrender pozwoli na analizę Instagrama w wielu aspektów. Badanie zasięgu, zaangażowania, treści i ich skuteczności, obserwaja profilów od względem liczby followersów – wszystko to jest już możliwe, a co ciekawe połączone wraz ze statystykamim z innych mediów społecznościowych.