reklama
Jak podaje analiza, “Okazuje się, że aż 70 proc. tweetujących Polaków uważa, że święta Bożego Narodzenia to czas, w którym marki na Twitterze powinny dawać z siebie więcej – zarówno w kwestii budowania i podtrzymywania świątecznej atmosfery, jak i gotowości do profesjonalnej obsługi klienta w okresie przedświątecznej gorączki zakupów.”
Czego oczekujemy?
Tak jak można się było tego spodziewać, polscy użytkownicy Twittera przed Świętami Bożego Narodzenia oczekują od marek przede wszystkim wsparcia z ich strony w zakresie obsługi. To, czego jeszcze można się było spodziewać, to ich oczekiwania względem sposobu komunikacji marek – jednak gdzieś w głębi każdego z nas nadal pozostały gorące pragnienia i marzenia o wspaniałej atmosferze ciepła i serdeczności, która gości w naszych sercach w tym okresie, dlatego też podobnego zachowania oczekujemy od firm. Zwłaszcza w mediach społecznościowych, w których to odnajdujemy się przecież najlepiej.
Twitter wie, co dobre
W badaniu nie zabrakło odnośników do głównego narzędzia, a więc do Twittera, którego reprezentanci zapewniają o spełnianiu wszystkich wymagań użytkowników z Polski. “Twitter, za sprawą otwartego podejścia do komunikacji jest unikalnym narzędziem w rękach marketerów, które pozwala nawiązywać i utrzymywać kontakt z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Jak pokazują badania przeprowadzone na polskich użytkownikach, święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy konsumenci są do takiej komunikacji szczególnie przychylnie nastawieni” – mówi Tom Fox, Partner Manager EMEA, Twitter.
Co warto podkreślić, to fakt, że rzadko kiedy Polscy internauci zostają “uhonorowani” przez światowe platformy społecznościowe analizą na ich temat. Twitter w tym roku zrobił nam poniekąd prezent, analizując nasze przedświąteczne oczekiwania względem marek. Badanie przeprowadzono w październiku tego roku na grupie prawie 1500 użytkowników tego serwisu w Polsce.