reklama
Zielony przycisk do reagowania
Pierwszą zmianą jest dodanie przycisku „odpowiedz”. Twórcy uznali go za potrzebny ponieważ obecnie coraz więcej użytkowników nie tylko zbiera wzmianki, ale i chcą na nie szybko reagować. Ten zielony przyciskow po lewestronie możemy bezpośrednio odpowiedzieć na tweeta czy na zamieszczony komentarz.
Ważniejsi na przedzie
Te elementy, z których klienci Brand24 korzystają najczęściej czyli „Odpowiedz”, „Historia”, „Grupuj” i „Usuń” mają swoje odzienne ikonki. Natomiast funkcje używane rzadziej zostały wrzucone do jednego worka pod tytułem „Więcej”. Znajdziemy tam między innymi „Powiadom na email”, „Blokuj autora”, „Odwiedź profil autora” czy „Oznacz”.
Więcej i szybciej
Twórcy Brand24 robią wszystko żeby ułatwić i przyspieszyć użytkownikom prace dlatego dodali oni przycisk „Zaznacz wszystkie”, który umożliwia zastosowanie wybranej akcji do wszystkich zaznaczonych wpisów.
Estetyka
Etykietki pokazujące informacje o interakcjach oraz o źródle zmieniły swoje miejsce. Obecnie znajdują się nad tekstem wyszukanej wzmianki. Natomiast informacja o źródle znalazła się w jej prawnym, górnym rogu.
Brand24 wprowadziło co prawda kilka minimalnych zmian to pozwalają one użytkownikom na szybsze działanie i niekiedy wręcz intuicyjne poruszanie się po dashboardzie. Niewątpliwie reagują oni na głosy i komentarze swoich odbiorców.
- Mikołaj Winkiel