www.facebook.com/zuck
reklama
Mark Zuckerberg na swoim profilu na Facebooku opublikował wczoraj nietypowe wideo. Film, w którym wygląda jak Iron Man. O co chodzi? Mark w oryginalny sposób poinformował, że aplikacja Masquerade stała się częścią Facebooka.
Taking a break from coding to welcome the MSQRD team to Facebook!
Opublikowany przez Mark Zuckerberg na 9 marca 2016
Nie, nie zbudowałam kostiumu Iron Man. Używam aplikacji Masquerade, która pozwala nakładać filtry na nagrania. Bardzo się ciesze, że mogę dzisiaj ogłosić, iż jej zespół stał się również częścią zespołu Facebooka.
Filtry, które pokochały gwiazdy
Aplikacja MSQRD jest aplikacją, która umożliwia nakładanie filtrów i masek zmieniających twarz. Dzięki niej na naszym zdjęciu lub materiale filmowym, staniemy się kimś innym. Aplikacja ta przed rozdaniem Oscarów wypuściła filtr, który zmieniał twarz użytkownika w twarz Leonardo DiCaprio.
Sukces aplikacji Masquerade skomentował Eugene Nevgen CEO MSQRD.
Dzięki Facebookowi będziemy mogli dotrzeć do ludzi na skalę, która dotąd była dla nas nieosiągalna. Umożliwi on nam dotarcie do 1,6 miliarda ludzi. Jest to liczba użytkowników, o której nawet nie marzyliśmy.
Facebook walczy
Zacięta rywalizacja pomiędzy Facebookiem a Snapchatem trwa. Niewątpliwie jest to krok ze strony Facebooka aby dotrzeć do młodych osób i konkurować z „żółtym duszkiem”.
Niewiele wiemy
Aplikacja nadal będzie funkcjonować. Nie jest wiadome co Facebook dokładnie planuje. Czy zmienił się tylko właściciela, a sama aplikacja pozostanie bez zmian? Czy działanie MQSRD będzie ściśle skoordynowane z działaniem Facebooka, a może Facebook planuje stworzyć coś więcej? Jak podaje portal Mashable nie wiadomo kiedy dokładnie będzie można zobaczyć pierwsze owoce współpracy programu i Facebooka. Nie znana jest również kwota, jaką największy portal społecznościowy zapłacił za MSQRD.