X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Internet bezkonkurencyjnym doradcą kobiet

Internet stanowi najlepsze źródło inspiracji. W zakresie czasu wolnego natchnienia często szukamy u naszych znajomych, zaś bardzo rzadko u sprzedawcy w sklepie. Z kolei w przypadku zakupu urządzeń elektronicznych sytuacja ma się odwrotnie.

Internet bezkonkurencyjnym doradcą kobietfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Westwing Home & Living wraz z firmą badawczą PMR przeprowadził badanie, w którym zapytał Polki korzystające z internetu przynajmniej kilka razy w miesiącu, skąd one i pozostali domownicy czerpią inspiracje, planując zakup różnych dóbr i usług.


fot.materiały prasowe

fot.materiały prasowe

fot.materiały prasowe

fot.materiały prasowe

fot.materiały prasowe

fot.materiały prasowe

Media (internet, telewizja, prasa) oraz opinia bliski to dla respondentek główne źródła inspiracji w zakresie mody, urody oraz wyposażenia domu. 73% przebadanych kobiet odpowiedziało, że inspiracji w zakresie ubrań szuka w Internecie. Internet zdominował wszystkie 3 kategorie. Znaczną różnicę widać, w przypadku źródeł natchnienia z zakresu urody. 34% kobiet odpowiedziało, że inspiracji w dziedzinie kosmetyków szuka u swoich znajomych lub rodziny i jest to o 10 punktów procentowych więcej niż w pozostałych dwóch kategoriach. Co ciekawe bardzo słabo na tym tle wypadły media społecznościowe, które są dość mocno związane z modą. Badanie pokazało, że media nie są martwe. Średnio 30% ankietowanych kobiet, inspiracji w powyższych kategoriach poszukuje właśnie w mediach.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

W powyższych kategoriach, ponownie bezkonkurencyjnym doradcą okazał się Internet. Średnio 73% ankietowanych korzysta z niego szukając inspiracji w zakresie wakacji, finansów oraz urządzeń elektronicznych. Internet najsłabiej wypadł jeśli chodzi o źródło wiadomości i natchnienia na temat spędzania czasu wolnego i hobby. 63% badanych kobiet zaznaczyło tę odpowiedź. W tych czterech kategoriach bardziej znacząca jest rola rodziny i znajomych. Około 40% badanych opowiedziało, że znajomi stanowią źródło inspiracji w kategorii hobby i wakacje, natomiast bardzo słabo wypadli wypadli sprzedawcy w sklepach.

Jak pokazało badanie internet jest głównym doradcą i źródłem inspiracji. Pozostałe kategorie – media społecznościowe, aplikacje mobilny, telewizja i prasa, znajomi i rodzina oraz sprzedawcy w sklepach różnią się w zależności od kategorii.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail