reklama
Organizatorzy konferencji wychodzą do klienta i dają mu możliwość zdobycia praktycznej wiedzy na temat marketingu internetowego, by skuteczniej prowadzili swoje e-sklepy.
W tym roku Traffic Day opowie pewną historię, która znana jest każdemu z życia codziennego. Porównane zostaną relacje damsko-męskie do relacji między sklepem internetowym a klientem. Wbrew pozorom nie jest to tak odległe porównanie.
Traffic Day to konferencja na której dowiedzieć się można jak zrobić dobre pierwsze wrażenie i jak umiejętnie analizować porażki. O tym opowie wieloletni posiadacz własnych sklepów internetowych, a przede wszystkim twórca i Prezes Traffic Trends – Paweł Jóźwik. Uczestnicy dowiedzą się także jak opowiadać o sobie i dbać o swoich klientów, a o tym opowie Jacek Basiński, który trzyma w ryzach cały dział social media. Na koniec Piotr Urbaniak opowie jak znaleźć drugą i kolejną szansę na ostateczny sukces sklepu internetowego.
Wszystkie te tematy zostaną poruszone w czterech miastach w Polsce. Wszystko zacznie się w Poznaniu 12 maja, następnie w Gdańsku 19 maja. W czerwcu konferencja zawita do Krakowa 02.06., a całość zakończy się w Warszawie 09.06.
Program konferencji dostępny jest na stronie www.TrafficDay.pl