reklama
Zdjęcia przyciągają uwagę i często są kluczowym czynnikiem decydującym o kliknięciach. Zły rozmiar zdjęcia może zaprzepaścić nawet dobrze przygotowaną kampanię reklamową. Dlatego powstał ten przewodnik.
W przewodniku:
- Strona użytkownika, zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle
- Zdjęcia na Facebooku i Instagramie
- Reklama typu “karuzela” na Facebooku i Instagramie
- Facebook i Instagram Video
- Reklamy aplikacji mobilnych na Facebooku i Instagramie
Autorem przewodnika jest Andrew Hubbard. Jest on strategiem reklamowym, ale zajmuje się również technologią online. Hubbard przygotował przewodnik, który opublikowała na swoim blogu. Przygotowane przez niego vademecum składa się z aż 22 slajdów, w których zawarł aspekty techniczne i rozmiary wszystkich zdjęć, filmów i reklam, udostępnianych na łamach największego portalu społecznościowego na świecie.
- Hajdy
- Agnieszka Bień