reklama
Celem imprezy jest nie tylko wyłonienie najlepszego w Polsce autora treści, ale przede wszystkim szerzenie wiedzy i komunikacji marketingowej.
Konkurs składa się z dwóch etapów: wybory internetowe i głosowanie jury. Aby wyrównać szanse, uczestnicy mogą startować w Mistrzostwach w dwóch kategoriach: Freelancer oraz Firma. Każdy z nich powalczy o prestiżowe nagrody, którymi są: tytuł najlepszego autora, nagrody pieniężne (1500 zł dla Firmy oraz 2500 zł dla Freelancera) oraz pakiet reklam i szeroka promocja. Wszystkie artykuły ukażą się na stronie Marketing i Biznes.
Imprezę uzupełnią efektywne warsztaty, które poprowadzi Grzegorz Miecznikowski. Myśląc o dystrybucji contentu, postanowiono dzielić się tym, co najlepsze i wartościowe. W związku z tym część uzyskanych przychodów organizatorzy przeznaczą na cele charytatywne.
Zgłoszenia można przesyłać do 30 września 2016 r., a wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie mistrzostw.