reklama
Kim jest Twój prawdziwy odbiorca zwany Millenialsem? Nie jest tylko „piętnastolatkiem”, „dwudziestolatkiem”, „małolatem”. To specyficzna grupa wiekowa, szczególnie przywiązana do smartfonów i używająca mediów oraz internetu na swój sposób. Dzięki urządzeniom mobilnym są oni aktywni w social mediach, komunikują się z innymi, poszukują informacji i robią zakupy. W jej skład wchodzą osoby urodzone w latach 1980-2000. Pokolenie to niesie ze sobą potencjał komercyjny, którego nie sposób ignorować. Jak zatem do nich dotrzeć, co im zaproponować i czym zaskoczyć, by wzbudzić ich zainteresowanie, a przy tym pracować z ciekawymi narzędziami i zmieścić się w budżecie?
Już za w czwartek, w Warszawie, rozpocznie się dwudniowa konferencja (26-27 stycznia 2017 roku) Millennials Marketing Forum. Pojawią się na niej między innymi tacy praktycy praktycy jak Aleksandra Borowic – Marketing Manager Poland w H&M, Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24, Magdalena Daniłoś – CEO agencji marketingowej OFFON Agency i ewangelista video marketingu, Piotr Suchodolski – Marketing Director w Virgin Mobile Polska czy Marcin Maj – Prezes Zarządu OS3.
Opowiedzą oni o tym, jakie mity krążą wokół pokolenia Milenium, jak pozbyć się schematów w myśleniu o nim, wyzwolić siłę rekomendacji wśród młodych i wykorzystać w pełni ich potencjał. Wskażą jak zbudować więzi z Millenialsami, jak mówić i przekazywać, by wzbudzić ich emocje. Przedstawią na przykładach jak prowadzić (Young) Customer Service w mediach społecznościowych. Prezentujący pokażą w jaki sposób wykorzystać miłość Milenialsów do obrazków i formatu wideo oraz jakie kanały angażują i sprzedają. Wyjaśnią również jak „mobilne” myślenie może wpłynąć na jakość komunikacji z „pokoleniem smartfona”.
Wśród case studies znajdą się działania H&M, Nationale-Nederlanden, Samsung Electronics Polska, Uber i wiele innych.
Organizatorem konferencji jest Puls Biznesu. Dokładny program wydarzenia oraz bilety dostępne są na stronie wydarzenia: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1031,millennials-marketing-forum
Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.