reklama
Za kilka dni, nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN na rynku ukaże się nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów” to uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestellerowej książki autorstwa Barbary Stawarz-García z 2015 roku. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Co mówi o niej autorka?
Zapraszam Cię na wizytę w niezwykłym domu. Jest on niezwykły, bo z jednej strony nie można do niego wejść, a z drugiej – prawdopodobnie wchodzisz do niego codziennie. Niezwykły, bo fizycznie nie istnieje, a jednak pochłania coraz więcej uwagi i pieniędzy. Wreszcie niezwykły, bo choć jest młody, to ma ogromną siłę działania i coraz większy wpływ na domy, które stabilnie stoją od lat, takie jak fabryki czy sklepy. Często ma siłę destrukcyjną. Zapraszam Cię zatem do domu, którego istnienia nie można podważyć i dłużej lekceważyć. To wirtualny dom Twojej marki. To Twoje miejsce w internecie. Niezwykłe miejsce również dlatego, że jest bardzo „kosmopolityczne” i ma – a właściwie powinno mieć – nieograniczony żadnymi granicami zasięg.
Z książki “Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów”, autorstwa Barbary Stawarz-García.
Drugie wydanie
Nowe wydanie „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów” przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media.
Drugie wydanie, którego premiera odbędzie się już 3 listopada, zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
„Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów” autorstwa Barbary Stawarz-García stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
O autorce
Barbara Stawarz-García – absolwentka dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prowadzi agencję content marketingową Happy Content. Wcześniej związana m.in. z Hubert Burda Media oraz Rzeczpospolitą. Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski czy LG. Autorka licznych publikacji – prasowych i książkowych w zakresie marketingu internetowego. Prelegentka na konferencjach branżowych oraz trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). W 2016 roku została wyróżniona przez magazyn BRIEF w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie.
Portal SocialPress jest patronem medialnym książki.