X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marketingowe trendy w 2018 roku – kolejna Aula Kraków już niebawem

Kogo wysłuchamy na kolejnej edycji Auli Polskiej w Krakowie? Jakie trendy marketingowe będą obowiązywały w 2018 roku? Kolejna edycja wydarzenia już 27 lutego.

Marketingowe trendy w 2018 roku – kolejna Aula Kraków już niebawemfot. materiały od organizatora

reklama


Przed nami kolejna dawka marketingowej wiedzy. 27 lutego odbędzie się bowiem czwarta już edycja konferencji Aula Polska Kraków. Uczestnicy spotkają się o godzinie 19:00 w budynku Wyższej Szkoły Europejskiej przy ul. Westerplatte 11 w Krakowie. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będą marketingowe trendy w 2018 roku.

Prelegenci, a wśród nich: Paweł Sala, CEO FreshMaila, Justyna Bakalarska z Marketer+ oraz Anna Żurek z Socjomanii, opowiedzą, jak może zmienić się rynek marketingu i reklamy w najbliższym czasie i jak się do tych zmian przygotować.

Justyna Bakalarska wskaże na trendy w content marketingu, a Paweł Sala opowie, co nowego czeka nas w świecie email marketingu. Anna Żurek skupi się na trendach na Facebooku.

Wydarzenie jest bezpłatne, jednak z powodu ograniczonych miejsc należy się zapisać. Można to zrobić przez stronę internetową wydarzenia. Więcej informacji znajduje się na: aulapolska.pl/spotkania/marketingowe-trendy-2018-roku

fot. facebook.com/aulapolskakrakow

fot. facebook.com/aulapolskakrakow

Aula Polska to cykl bezpłatnych spotkań, które promują kulturę przedsiębiorczości technologicznej i od lat cieszą się dużym zainteresowaniem, nie tylko w środowisku marketingowym. Odbywają się w 13 miastach Polski, a także w Berlinie i Londynie. Organizatorem krakowskiej edycji Auli Polskiej jest FreshMail.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail