
reklama
W obliczu afery związanej z Facebookiem wielu użytkowników mediów społecznościowych, jak i specjalistów social media marketingu zastanawiało się jakie miejsce mogłoby stanowić alternatywę dla serwisu Zuckerberga. W wielu przypadkach typowano LinkedIna, który pozwala na budowanie kontaktów biznesowych. Niedziwnym jest więc, że jego twórcy poszukują sposobów na jeszcze lepsze łączenie użytkowników i dostarczanie im wartościowych treści. Jednym z nich miałaby być hashtagi.
Sugerowane znaczniki
Okazuje się bowiem, że LinkedIn testuje wśród niewielkiej części użytkowników opcję dodawania do udostępnianych wpisów znaczników. Nie wiadomo jak liczna jest testowa grupa użytkowników, jednakże jak czytamy na The Next Web, serwis sugeruje osobom dodającym aktualizacje z kont osobistych zamieszczenie hashtagów, aby dotrzeć do odpowiednich osób.
So, LinkedIn forces me to use hashtags in my updates now??? pic.twitter.com/T1s6XJTmzH
— Sjamilla (@Sjamilala) 5 kwietnia 2018
Serwis potwierdza testy
Test tejże funkcji zostaÅ‚ potwierdzony przez przedstawicieli portalu na Twitterze. W zamierzeniu ma on pomóc “lepiej zrozumieć wartość używania hashtagów w postach” oraz “pomóc czÅ‚onkom serwisu w odkrywaniu i dołączanie do odpowiednich konwersacji”.
Hi Lexy – We are running a small test to better understand the value of using hashtags in posts to help members discover and join relevant conversations. -DAN
— LinkedIn Help (@LinkedInHelp) 6 kwietnia 2018
Co na to użytkownicy?
Na chwilÄ™ obecnÄ… wydaje siÄ™, że sami testujÄ…cy, jak i inni użytkownicy serwisu sÄ… dość sceptycznie nastawieni do tego pomysÅ‚u – być może dlatego, że z pierwszego zrzutu ekranu udostÄ™pnionego na Twitterze wynika, że dodanie znacznika byÅ‚oby obowiÄ…zkowe. Warto pamiÄ™tać jednak, że tego typu dziaÅ‚ania to nieustanne poszukiwanie sposobów na interakcjÄ™ i docieranie do ciekawego contentu, a w przypadku innych serwisów znaczniki okazaÅ‚y siÄ™ popularne i pomocne. Nie wiemy jednak, jak bÄ™dzie tutaj i czy w ogóle funkcja zostanie oficjalnie wprowadzona.