X

Zapisz siÄ™ na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn chce, by użytkownicy dodawali do postów hashtagi?

Trwają testy nowej funkcji na LinkedIn. Serwis sugeruje użytkownikom zamieszczanie hashtagów przy postach, dzięki czemu mogliby oni z docierać do odpowiednich osób.

LinkedIn chce, by użytkownicy dodawali do postów hashtagi?fot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


W obliczu afery związanej z Facebookiem wielu użytkowników mediów społecznościowych, jak i specjalistów social media marketingu zastanawiało się jakie miejsce mogłoby stanowić alternatywę dla serwisu Zuckerberga. W wielu przypadkach typowano LinkedIna, który pozwala na budowanie kontaktów biznesowych. Niedziwnym jest więc, że jego twórcy poszukują sposobów na jeszcze lepsze łączenie użytkowników i dostarczanie im wartościowych treści. Jednym z nich miałaby być hashtagi.

Sugerowane znaczniki

Okazuje się bowiem, że LinkedIn testuje wśród niewielkiej części użytkowników opcję dodawania do udostępnianych wpisów znaczników. Nie wiadomo jak liczna jest testowa grupa użytkowników, jednakże jak czytamy na The Next Web, serwis sugeruje osobom dodającym aktualizacje z kont osobistych zamieszczenie hashtagów, aby dotrzeć do odpowiednich osób.

Serwis potwierdza testy

Test tejże funkcji zostaÅ‚ potwierdzony przez przedstawicieli portalu na Twitterze. W zamierzeniu ma on pomóc “lepiej zrozumieć wartość używania hashtagów w postach” oraz “pomóc czÅ‚onkom serwisu w odkrywaniu i dołączanie do odpowiednich konwersacji”.

Co na to użytkownicy?

Na chwilÄ™ obecnÄ… wydaje siÄ™, że sami testujÄ…cy, jak i inni użytkownicy serwisu sÄ… dość sceptycznie nastawieni do tego pomysÅ‚u – być może dlatego, że z pierwszego zrzutu ekranu udostÄ™pnionego na Twitterze wynika, że dodanie znacznika byÅ‚oby obowiÄ…zkowe. Warto pamiÄ™tać jednak, że tego typu dziaÅ‚ania to nieustanne poszukiwanie sposobów na interakcjÄ™ i docieranie do ciekawego contentu, a w przypadku innych serwisów znaczniki okazaÅ‚y siÄ™ popularne i pomocne. Nie wiemy jednak, jak bÄ™dzie tutaj i czy w ogóle funkcja zostanie oficjalnie wprowadzona.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail