X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Użytkownicy Facebooka pozyskali ponad 300 milionów dolarów w ramach urodzinowych zbiórek datków

Facebook poinformował, że w ciągu roku od udostępnienia możliwości organizowania urodzinowych zbiórek za pomocą serwisu zebrano ponad 300 milionów dolarów na rzecz różnych organizacji non-profit.

Użytkownicy Facebooka pozyskali ponad 300 milionów dolarów w ramach urodzinowych zbiórek datkówźródło: newsroom.fb.com

W sierpniu ubiegłego roku, aby uatrakcyjnić obchodzenie urodzin w serwisie, Facebook zaprezentował użytkownikom możliwość organizowania zbiórek na cele charytatywne. Korzystający z portalu od roku mogą w ramach swojego święta zachęcać innych do pomocy wybranej z 750 tysięcy organizacji.

Popularność inicjatywy

Wydaje się, że rozwiązanie to odniosło sukces, bowiem jak wczoraj poinformowano, użytkownicy w ciągu ostatniego roku zebrali w ramach urodzinowych zbiórek ponad 300 milionów dolarów. Jak podano, do czołowych beneficjentów zbiórek należą szpital St. Jude, Alzheimer’s Association, the American Cancer Society, Share Our Strength – No Kid Hungry oraz the ASPCA.

Na podstawie opinii społeczności dodano do serwisu nowe narzędzia dla fundraiserów organizacji non-profit takie jak możliwość dopasowania darowizn oraz dodawania organizatorów. Również Strony, w tym te prowadzone przez marki, osoby publiczne oraz same organizacje non-profit mogą tworzyć i wspierać zbiórki. Użytkownicy mogą zaś powtarzać ich wspieranie co miesiąc.

Co ważne, w listopadzie ubiegłego roku Facebook zrzekł się jakichkolwiek opłat od prowadzonych za pomocą serwisu zbiórek i jak zapewnia, przekazuje 100% darowizn na rzecz organizacji non-profit. 

Pomoc w wyborze wspieranej organizacji

Twórcy serwisu zdają sobie także sprawę, że wybór jednej z kilkuset tysięcy organizacji może być trudny. Dlatego też zapowiadają, że już wkrótce, po kliknięciu w nazwę organizacji będziemy mogli dowiedzieć się więcej o jej misji, lokalizacji i liczbie osób, która lubi jej stronę. Planowane jest take udostępnianie istotnych informacji, takich jak wyszukiwane hasła.

źródło: newsroom.fb.com

źródło: newsroom.fb.com

Przedstawiciele Facebooka mają nadzieję, że dzięki tym działaniom użytkownicy będą mogli jeszcze łatwiej odnaleźć powody, dla których warto wesprzeć daną organizacje i dla których zdecydują się na prowadzenie urodzinowej zbiórki.

Co ciekawe, obchodząca dziś swoje 60-te urodziny Madonna prowadzi obecnie zbiórkę na rzecz dzieci z Malawi i organizacji Raising Malawi.


Szkolenia z content marketingu: Content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail